"Door een fout bij Ystari rolt er op dit moment geen Nederlandse uitgave uit de fabriek. Dat betekent dat er een uitstel is van 3-5 maanden! QWG is hier zeer teleurgesteld over en beraadt zich op dit moment of zij dit spel al dan niet gaan annuleren. Zodra er meer bekend is zullen wij het u laten weten."
Slecht nieuws ivm Caylus Magna Carta
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
De Provoost
- Joker
Slecht nieuws ivm Caylus Magna Carta
Uit nieuwsbrief QWG:
"Door een fout bij Ystari rolt er op dit moment geen Nederlandse uitgave uit de fabriek. Dat betekent dat er een uitstel is van 3-5 maanden! QWG is hier zeer teleurgesteld over en beraadt zich op dit moment of zij dit spel al dan niet gaan annuleren. Zodra er meer bekend is zullen wij het u laten weten."

Labels:
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Aangezien een Nederlandse versie neerkomt op een andere handleiding en een andere doosachterkant, zou ik niet rouwig zijn om het cancellen van Caylus Magna Carta door QWG. Maar slordig en klunzig is het wel van die Fransozen.
Ik heb trouwens ook begrepen dat Medici vs. Strozzi is gecancelled en dat Yspahan ME is vertraagd. Volgens mij is QWG hard aan vakantie toe
.
Ik heb trouwens ook begrepen dat Medici vs. Strozzi is gecancelled en dat Yspahan ME is vertraagd. Volgens mij is QWG hard aan vakantie toe
-
cymric
- Wu Feng
-
Boes
- Garnaal
-
jeroenh
- Professor Pimpel
Toch jammer. Ik denk, dat ze na het succes met "de grote broer" Caylus een goede brug hadden kunnen slaan naar een groter publiek, waarvoor het bordspel net te heftig is.
Natuurlijk... Yspahan is wel luchtiger, maar de meeste mensen kennen QWG nu alleen van de stevige kost.
En verder vind ik het sneu voor QWG... ze stoppen veel (vrije) tijd in hun projecten en dan vind ik het jammer, dat ze door externe factoren zo hun neus stoten...
Laten we hopen, dat de komende grote release vlekkenloos verloopt!
Natuurlijk... Yspahan is wel luchtiger, maar de meeste mensen kennen QWG nu alleen van de stevige kost.
En verder vind ik het sneu voor QWG... ze stoppen veel (vrije) tijd in hun projecten en dan vind ik het jammer, dat ze door externe factoren zo hun neus stoten...
Laten we hopen, dat de komende grote release vlekkenloos verloopt!
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Helaas, een Franse versie leidt bij mij tot taalprobleempjes (mijn Frans is zeer roestig). Soit.cymric schreef: Franse voor mij: daar weet je tenminste zeker dat je geen rare taalprobleempjes tegen het lijf loopt...
Volgens mij vallen de Duitse regels van Huch wel mee. Ystari zelf is niet zo goed met de Engelse teksten.
-
De Provoost
- Joker
-
cymric
- Wu Feng
-
Nekrataal
- Uitgever
Hallo iedereen,
Het spijt QWG ten zeerste dat we de release van Caylus Magna Carta (momenteel) niet kunnen doen. Of het alsnog tot een release komt hangt van vele zaken af. We zijn opnieuw afhankelijk gebleken van Ystari die afspraken niet is nagekomen. We hebben hiervan geleerd en het beleid hierop aangepast.
Houdt de websites van QWG in de gaten in de toekomst voor meer informatie over dit project.
Verder: QWG is momenteel druk doende met een nieuwe website.
Zodra die af is horen jullie van ons !
QWG Games
Het spijt QWG ten zeerste dat we de release van Caylus Magna Carta (momenteel) niet kunnen doen. Of het alsnog tot een release komt hangt van vele zaken af. We zijn opnieuw afhankelijk gebleken van Ystari die afspraken niet is nagekomen. We hebben hiervan geleerd en het beleid hierop aangepast.
Houdt de websites van QWG in de gaten in de toekomst voor meer informatie over dit project.
Verder: QWG is momenteel druk doende met een nieuwe website.
Zodra die af is horen jullie van ons !
QWG Games
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
Geen zorgen, die kaart is ook te vinden in de laatste editie van Spielbox.De Provoost schreef:De QWG versie zou ook een extra kaart bevatten !
Voor QWG moet de samenwerking met Ystari af en toe een beproeving zijn. Wel spijtig, moet ik zeggen.
Zelf kan ik nog wel even wachten op Caylus Magna Carta, voorlopig word ik nog teveel in beslag genomen door Notre Dame.
-
De Provoost
- Joker
5.5 euro voor een kaart (zonder verzendkosten) vind ik wat veel.Peter Hein schreef:Geen zorgen, die kaart is ook te vinden in de laatste editie van Spielbox.De Provoost schreef:De QWG versie zou ook een extra kaart bevatten !
Voor QWG moet de samenwerking met Ystari af en toe een beproeving zijn. Wel spijtig, moet ik zeggen.
Zelf kan ik nog wel even wachten op Caylus Magna Carta, voorlopig word ik nog teveel in beslag genomen door Notre Dame.
(ben de rest van het boekje ben ik toch niets aangezien ik geen duits ken)
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Wat moet dat inderdaad frustrerend zijn. Ik kan me zakelijk heel goed voorstellen dat er grenzen zijn aan het aantel keren dat je bereid bent om door de vingers te zien dat afspraken niet worden nagekomen. Neemt niet weg dat ik als spellenliefheber het jammer vind dat dit spel (voorlopig) niet in het Nederlands verschijnt. Succes dan maar met het vinden en uitgeven van andere titels.
-
jeroenh
- Professor Pimpel
Caylus MC is nu ook online te spelen.
Het werkt prima, maar het gaat ervanuit dat alle spelers online zijn. Dus je krijgt geen email als je aan de beurt bent.
Dus... zijn er mensen, die een potje online willen wagen. Stuur even een PB of email, dan maken we een afspraak!
De spelregels zijn te vinden op de website van ystari of mail mij even.
http://www.jsp-mag.com/jeux/listejeux.php
De website is in het frans, maar klikken op het engelse vlaggetje doet wonderen....
Het werkt prima, maar het gaat ervanuit dat alle spelers online zijn. Dus je krijgt geen email als je aan de beurt bent.
Dus... zijn er mensen, die een potje online willen wagen. Stuur even een PB of email, dan maken we een afspraak!
De spelregels zijn te vinden op de website van ystari of mail mij even.
http://www.jsp-mag.com/jeux/listejeux.php
De website is in het frans, maar klikken op het engelse vlaggetje doet wonderen....
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek