Nu zondag houdt White Goblin Games het BK Revolver op spel 2012 te Broechem. Ikzelf neem ook deel, maar WGG is nog op zoek naar een zesde deelnemer.
Ik had aangeboden om eerst nog een voorronde te organiseren op mijn werk (internaat), maar ik acht de kans klein dat de winnende finalist zal kunnen afkomen naar Broechem.
Zijn er hier liefhebbers van het spel die geen kans gehad hebben om deel te nemen aan een voorronde en alsnog zich onmiddellijk willen kwalificeren voor de finale?
Let op, dezelfde vraag word ook gesteld aan de leden van onze spellenclub. Tot nu toe geen gehoor of interesse. Maar zij krijgen uiteraard wel voorrang.
Morgenmiddag hou ik het tornooi op mijn werk en dan weet ik met zekerheid of de intern in kwestie naar de finale kan of niet.
BK Revolver
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Spelmaecker Davy
- Garnaal
-
stefaan
- Caballero
Re: BK Revolver
Ik kan zaterdag niet. Ik vind het wel tof dat er eens een niet zo voor de hand liggend toernooi gehouden wordt. Ik duim voor jou Davy. 
-
Spelmaecker Davy
- Garnaal
Het is zondag! Maar toch bedankt voor de steun!stefaan schreef:Ik kan zaterdag niet. Ik vind het wel tof dat er eens een niet zo voor de hand liggend toernooi gehouden wordt. Ik duim voor jou Davy.
-
Piet
- Beheerder
Ik vraag het even aan Seppe die bij jullie de voorronde meespeelde.
-
stefaan
- Caballero
Zondag kom ik dan zeker eens langs om te supporteren.Spelmaeckers schreef:Het is zondag! Maar toch bedankt voor de steun!stefaan schreef:Ik kan zaterdag niet. Ik vind het wel tof dat er eens een niet zo voor de hand liggend toernooi gehouden wordt. Ik duim voor jou Davy.
-
spelenopzolder
- Rooster Booster
als je nog iemand nodig hebt, wil ik me wel opofferen 
laat me iets weten
Peter
laat me iets weten
Peter
-
Piet
- Beheerder
Ik ben zondag de scheidsrechter en van mij ben je welkom. Vanzelfsprekend niet als reekshoofd.spelenopzolder schreef:als je nog iemand nodig hebt, wil ik me wel opofferen
laat me iets weten
Peter
Maar ik laat natuurlijk eerst de winnaar van het internaat van Davy de kans.
-
spelenopzolder
- Rooster Booster
OK Piet,Piet schreef:Ik ben zondag de scheidsrechter en van mij ben je welkom. Vanzelfsprekend niet als reekshoofd.spelenopzolder schreef:als je nog iemand nodig hebt, wil ik me wel opofferen
laat me iets weten
Peter![]()
Maar ik laat natuurlijk eerst de winnaar van het internaat van Davy de kans.
ik zie het zondag wel of er opvulling nodig is
-
Piet
- Beheerder
De wildcard is uitgedeeld. Je kan er niet meer bij.