Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
rober schreef:Tja, dan toch maar eens een iPad gaan kopen.
Wij krijgen een Ipad Mini als kerstcadeau op het werk.
In huize usurper wordt er al driftig uitgekeken naar deze dag M.u.v. mw usurper dan.
Hebben ze bij jullie nog vacatures? Een stuk of 5?
Eigenlijk past dit helemaal niet bij de cultuur van het bedrijf. Cadeaus e.d. zijn altijd bescheiden, wat op zich prima is. Maar dit jaar wordt er eventjes uitgepakt.
Ik heb de app gekocht en nu een aantal keer gespeeld en ik moet helaas zeggen dat het een beroerde app is.
Het spel is heel erg traag (net of je met een langzame internetverbinding iets online doet), loopt af en toe vast (enkel op te lossen met resetten iPad) of laat soms bepaalde informatie (kaarten/speelbord) niet zien. Ook is er bijv. geen undo-button.
Op Boardgamegeek is er al een discussie gaande waarin gespeculeerd wordt dat deze app er bewust snel doorheen is gedrukt om zo als kerstcadeau (middels itunes-bonnen oid) gegeven te kunnen worden. Je merkt duidelijk dat de app niet af is. Met name de 'snelheid' van spelen is heel irritant.
Ik zou deze app dus niet kopen (ik heb er wel wat spijt van) en wachten tot ze een betere versie of update oid uitbrengen.
Robertopellizini schreef:Ik heb de app gekocht en nu een aantal keer gespeeld en ik moet helaas zeggen dat het een beroerde app is.
Het spel is heel erg traag (net of je met een langzame internetverbinding iets online doet), loopt af en toe vast (enkel op te lossen met resetten iPad) of laat soms bepaalde informatie (kaarten/speelbord) niet zien. Ook is er bijv. geen undo-button.
Op Boardgamegeek is er al een discussie gaande waarin gespeculeerd wordt dat deze app er bewust snel doorheen is gedrukt om zo als kerstcadeau (middels itunes-bonnen oid) gegeven te kunnen worden. Je merkt duidelijk dat de app niet af is. Met name de 'snelheid' van spelen is heel irritant.
Ik zou deze app dus niet kopen (ik heb er wel wat spijt van) en wachten tot ze een betere versie of update oid uitbrengen.
Blij dat ik dit even heb gelezen, want hij stond al op de lijst om aan te schaffen. Dank!
Heeft er iemand al geprobeerd om via BSW te spelen? Vraag me een beetje af hoe dat in zijn werk gaat. Wordt er een game yell gedaan, kan iedereen joinen? Je kan aantal mensen opgeven, hoe doen ze dat op BSW, daar kan dat niet. Of speel je alleen met mensen die de app ook hebben, maar via BSW?
En meest belangrijke: kan je uitkiezen met wie je wilt spelen? Ik zie ons nl wel KB spelen, allebei op de iPad, tegen elkaar, of 'gewoon' op BSW, maar ik heb er geen lol in om tegen vreemden te spelen.