Legendary, Marvel deck building game
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
RebelMage
- Regenmaker
Legendary, Marvel deck building game
Iemand enig idee waar deze in Nederland (of Europa) te vinden is?
How much experience do i get for the bard?
-
Flash
- Wu Feng
Re: Legendary, Marvel deck building game
Voor zover ik heb begrepen niet. Schijnt iets met licenties te maken te hebben. Ik wil deze ook (ontzettend) graag hebben, maar inclusief verzendkosten vanuit de USA is het mij toch nog iets te duur.
-
RebelMage
- Regenmaker
Dat laatste is dus inderdaad ook een beetje het probleem, zeker als je dan ook nog eens pech hebt en importrechten erover moet betalen.
Laatst gewijzigd door RebelMage op zo 09 dec 2012, 07:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sjtollie
- Party Animal
- Persoonlijke Ondertitel: Gamer-geek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
voor mij geldt een beete hetzelfde.
Misschien als we met een groepje een aantal bestellen, dat de verzendkosten dan meevallen. Mocht er interesse zijn, laat maar iets weten.
Misschien als we met een groepje een aantal bestellen, dat de verzendkosten dan meevallen. Mocht er interesse zijn, laat maar iets weten.
-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Dat is op zich een goed idee, maar als je meerdere spellen bestelt loop je weer de kans dat er tientallen euro's inklaringskosten betaald moeten wordenSjtollie schreef:voor mij geldt een beete hetzelfde.
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
-
Flash
- Wu Feng
Ik hoop nog steeds dat er iemand uit mijn kenniskring eerdaags zegt: "Goh, hadden we al verteld dat we naar Amerika gingen aankomende zomer?". Als reactie krijgen ze dan een boodschappenlijstje mee 
-
RebelMage
- Regenmaker
Uiteindelijk toch maar de gok genomen en hier besteld:
http://www.vendio.com/stores/Discount_G ... d=33649927
Ze rekenen slechts $6,95 verzendkosten, wat op zich best redelijk is.
Hopelijk komt er geen inklaring bij.
http://www.vendio.com/stores/Discount_G ... d=33649927
Ze rekenen slechts $6,95 verzendkosten, wat op zich best redelijk is.
Hopelijk komt er geen inklaring bij.
-
Flash
- Wu Feng
Daar zijn de verzendkosten dan inderdaad erg laag. Hoop voor je dat het pakketje er tussendoor glipt!
-
RebelMage
- Regenmaker
We gaan het merken. Ik houd er in ieder geval rekening mee dat het er wel bij komt, maar dan is dat in dit geval op zich nog te doen. Grappig genoeg zijn de verzendkosten lager dan sommige webshops hier. 
-
Drekster2001
- Condottiërre
De standaard inklaringskosten zijn volgens mij boven een bedrag van 25 euro al 19 euro standaard en dan nog een percentage van de waarde van je pakket.
Ga dus maar uit van zo'n 30 euro extra.
Maar dan heb je wel een vet spel in huis denk ik!
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik heb geen idee waarop je die '19 euro standaard' baseert.Drekster2001 schreef:De standaard inklaringskosten zijn volgens mij boven een bedrag van 25 euro al 19 euro standaard en dan nog een percentage van de waarde van je pakket.
Je betaalt 21% BTW over goederenprijs & transport tot de grens.
De vervoerder rekent inklaringskosten voor het verzorgen van de BTW-aangifte.
Bij Postnl is dit bijv. € 12,50.
-
Drekster2001
- Condottiërre
Bij een pakket wat ik twee jaar geleden ontving had ik inklaringskosten van 19 euro plus daarbij nog de BTW. Ik weet echter niet meer welk postbedrijf dat was (UPS ofzo, geen idee)Erwin schreef:Ik heb geen idee waarop je die '19 euro standaard' baseert.Drekster2001 schreef:De standaard inklaringskosten zijn volgens mij boven een bedrag van 25 euro al 19 euro standaard en dan nog een percentage van de waarde van je pakket.
Je betaalt 21% BTW over goederenprijs & transport tot de grens.
De vervoerder rekent inklaringskosten voor het verzorgen van de BTW-aangifte.
Bij Postnl is dit bijv. € 12,50.
Daar baseer ik deze 19 euro dus op
-
Morrighan
- Grote Dienaar
Toevallig afgelopen week met een paar man flink ingeslagen bij Fantasy Flight Games, en wel in de VS. Ze hadden er mooie Black Friday aanbiedingen (Descent: Sea of Blood voor 10 dollar, uitbreidingen voor Battlelore voor 5 dollar, Horus Heresy voor 25 dollar, etc.).
Het maakte niks uit of je met meer man bestelt qua verzendkosten, bleek. Hoe zwaarder het pakket, hoe meer we betaalden. Uiteindelijk hebben we toch maar gewoon gezamelijk besteld.
We hadden een totale bestelling van 105 dollar (rond the 81 euro). De verzendkosten waren bijna net zo hoog: 110 dollar (rond de 85 Euro). Invoer + BTW was rond de 47 Euro. Het kan dus flink oplopen, maar de prijzen van de spellen waren zo achterlijk laag dat het toch nog rendabel was om te doen. Zo heb ik nu Descent: Sea of Blood voor 20 Euro, inclusief alles. Maar normaal gesproken is het gewoon niet intressant.
Het maakte niks uit of je met meer man bestelt qua verzendkosten, bleek. Hoe zwaarder het pakket, hoe meer we betaalden. Uiteindelijk hebben we toch maar gewoon gezamelijk besteld.
We hadden een totale bestelling van 105 dollar (rond the 81 euro). De verzendkosten waren bijna net zo hoog: 110 dollar (rond de 85 Euro). Invoer + BTW was rond de 47 Euro. Het kan dus flink oplopen, maar de prijzen van de spellen waren zo achterlijk laag dat het toch nog rendabel was om te doen. Zo heb ik nu Descent: Sea of Blood voor 20 Euro, inclusief alles. Maar normaal gesproken is het gewoon niet intressant.

-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik snap 'm. Verhelderend om te weten hoe jij het begrip 'standaard' gebruikt.Drekster2001 schreef: Bij een pakket wat ik twee jaar geleden ontving had ik inklaringskosten van 19 euro plus daarbij nog de BTW. Ik weet echter niet meer welk postbedrijf dat was (UPS ofzo, geen idee)
-
Drekster2001
- Condottiërre
Ik schreef ook "volgens mij", maar dat is dus blijkbaar niet bij elke vervoerder hetzelfde.Erwin schreef:Ik snap 'm. Verhelderend om te weten hoe jij het begrip 'standaard' gebruikt.Drekster2001 schreef: Bij een pakket wat ik twee jaar geleden ontving had ik inklaringskosten van 19 euro plus daarbij nog de BTW. Ik weet echter niet meer welk postbedrijf dat was (UPS ofzo, geen idee)
Ik dacht dat we eea uit hadden gepraat, maar sinds onze onenigheid leg je ook alles wat ik schrijf onder een vergrootglas hè
Volgens mij was het wel een TNT EMS pakket en was de standaard inklaring 17 euro, dus ik zat twee euro fout. Hopelijk mag ik nu wel de term standaard gebruiken?