Kerstlijstjes

Voor alle onderwerpen die niets met spellen te maken hebben

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Kaelan
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: Queen of Tokio
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Kerstlijstjes

Bericht door Kaelan »

De feestdagen staan weer voor de deur en binnenkort scharen we ons weer allemaal tesamen aan lange tafels, verorberen we weer gigantische hoeveelheden eten en drank en scheuren we weer onnoemelijk veel inpakpapier stuk.

Maar vertel eens, wat staat er dit jaar op jullie kerstlijstjes? Buiten wereldvrede natuurlijk...;-)
Afbeelding
dennis_vandebroek
Sojaboon

Re: Kerstlijstjes

Bericht door dennis_vandebroek »

Helaas zullen er niet veel cadeau's meer onder de kerstboom komen voor mij. Wss wel iets klein ofz van mijn ouders. Mijn ouders doen het niet echt meer sinds mijn zus een kind heeft en het zo allemaal te duur zou worden. Maar iets klein is er wel altijd. :D Meestal doe ik wel samen met mijn zus zoiets. zij koopt iets voor mij en ik iets voor haar, maar dan is het altijd wel een verrassing wat er schuilt achter het inpakpapier. :wink: Nieuwjaarsgeld heb ik al iets meer. waar ik waarschijnlijk wel een bordspel of 2 mee ga kopen. ^^ Was aan het denken aan de uitbreiding van Chaostle die vanaf januari 2013 verkrijgbaar zou moeten zijn. Al weet ik helaas niet wanneer die België zal uitkomen. Hopelijk snel :think:
pleunie.william
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur

Bericht door pleunie.william »

De eerste kerstag gaan we naar mijn ouders. We gaan nog een paar cadeautjes voor mijn ouders kopen, en zij kopen wat voor ons. Verder lekker eten en gezellig kletsen.
De tweede kerstdag gaan we naar vrienden. De man des huizes zal iets lekkers koken, en wellicht worden er nog wat spellen gespeeld.
Beide dagen zijn lekker ongedwongen, en dat is precies wat ik er zo fijn aan vind.
Afbeelding
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

Mijn kerstlijstje voor dit jaar is helemaal leeg, maar ik mag nog wel wat pakjes van mijn Secret Santa uitpakken (alhoewel dat waarschijnlijk op kerstavond zal gebeuren).

Wel zal er veel gespeeld gaan worden. Eerste kerstdag bij mijn ouders en tweede kerstdag met ons eigen gezinnetje thuis. Mijn echtgenote werkt in het onderwijs en heeft dus lekker kerstvakantie, dus er zal sowieso wel redelijk veel gespeeld gaan worden.
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

Hier ook geen kadootjes. Dus ik koop maar voor mezelf paar leuke dingen :-) Een paar spellen via bsm gekocht. En een kookboek die ik al heel lang wil.
Eerste kerstdag familie en aanhang hier op bezoek. Tweede kerstdag lekker alleen thuis. Hopelijk is het droog zodat ik een stuk kan gaan wandelen.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
wennepen
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Blije Bordspeler

Bericht door wennepen »

Bij mij staan er dan toch wel wat spellen op de kerstlijst:
Android Netrunner (de kerstman heeft dit gebed al gehoord :wink: )
Merchant of Venus (die kerstman luistert soms echt goed :D )

Suburbia
Robinson Crusoe
Archipelago
Exodus Proxima Centauri

Wat lipglosjes en boeken, om het dan maar even off topic te gooien :lol:
Morrighan
Grote Dienaar

Bericht door Morrighan »

Eigenlijk bijna geen spellen op m'n wensenlijst, behalve Dixit. Maar ik had met wat mensen een (laatste) uitbreiding van Descent (Sea of Blood) besteld en m'n vriend vond dat eigenlijk wel een leuk Kerstcadeau en wil het betalen en inpakken. Ik wil verder wat verschillende maten breipennen en een lange stalen liniaal.

Meestal doen we ook niet zo aan cadeaus. Het is een mix van kleine goedkope dingetjes en cadeaus waar tijd en moeite in is gestoken en 1 of 2 wa grotere cadeaus. Zo wil m'n vader graag een gedicht (geen 'Sint-zat-te-denken...'-niveau maar een echte. En voor m'n moeder ben ik een grote ronde stola aan het breien waar ik in de zomer al aan begonnen was en waar al een uur of 30 breiwerk inzit.
Afbeelding
Maarten&Gaatske
Stamhoofd

Bericht door Maarten&Gaatske »

Wij (mijn vriendin Gaatske, een vriendin Patricia, en ik) zitten de dagen voor, tijdens, en na Kerst in Istanbul. De diners op de Kerstdagen worden verzorgd door het hotel.
We hebben programma's om de stad te verkennen, en we zullen uiteraard ook nog tijd hebben voor spellen.
Ik haat spellen.
Gebruiker 4724

Bericht door Gebruiker 4724 »

Ik heb geen lijstje, maar laat me volledig verrassen. Helaas geen bordspellen zolang ik nog niet weet wat Secret Santa me zal sturen.

Heb zelf al wel kerstinkopen gedaan:
- Luggage (kist op kerstbabysokjes met tanden) gevuld met Donkey Kong Jenga, Turtle Recall (Discworld), The compleat Ankh Morpork (Discworld), Dalekdekentje en Cybermanplush voor mijn vriend (ik hoop daar nog Love Letter aan toe te kunnen voegen)
- Sticky Shticks voor mijn broertje
- Alhambra promo voor vriendinnetje
- Twee Doctor Who rompertjes voor mijn schoonzus/broer
- Kersttafelkleed voor mijn schoonouders
- Er komt nog een grote mand met eten voor mijn opa en oma
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Ook hier geen kerstlijstjes. Wel voldoende plannen met kerst.

1e kerstdag eten bij schoonmoeder (kook erg lekker). Ik gok dat er oa zalmcocktail op het menu zal staan. Vis doet het altijd goed bij mij.
2e kerstdag bij mijn ouders eten. Erg traditioneel qua eten. Pastijtje, groentesoep, varkensrollade en in de oven gegaarde dennenappeltjes van aardappels.

Na het eten op 2e kerstdag hoop ik toch wel dat er wat spelletjes gespeeld zullen gaan worden. S'avonds gaan we vast een film of zo kijken.
Afbeelding
Elsje07
El Capitan

Bericht door Elsje07 »

Op onze Kerstlijstjes staan dit jaar zo goed als geen spelletjes aangezien we heel wat andere dingen kunnen gebruiken nu we juist in ons huisje wonen.. Enkel Hanabi stond dit jaar op het lijstje. En we hebben de Kerstman een tijdje geleden al eens geholpen met de aankoop van de Carcassonne mini's, hopelijk is de Kerstman ze nog niet verloren :-)

Met de Kerstdagen zullen helaas niet zo heel veel spellen worden gespeeld. Misschien op kerstavond bij de grootouders, maar dat lukt niet elk jaar. En hopelijk op 2de Kerstdag met ons tweetjes..
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen