Slimmemeterportal
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Slimmemeterportal
Beste BSM mensen
Misschien wel wat voor BSM leden die op hun energie verbruik willen letten. http://www.slimmemeterportal.nl
Een klein nadeel je hebt wel een slimmemeter nodig deze kan je aanvragen als particulier. Hoe je dit doet staat vermeld op onze site.
Groeten,
Robert
spellenclubapeldoorn.nl
Misschien wel wat voor BSM leden die op hun energie verbruik willen letten. http://www.slimmemeterportal.nl
Een klein nadeel je hebt wel een slimmemeter nodig deze kan je aanvragen als particulier. Hoe je dit doet staat vermeld op onze site.
Groeten,
Robert
spellenclubapeldoorn.nl
-
guntherb0
- Sojaboon
Re: Slimmemeterportal
Ik dacht even dat je dit bedoelde:

-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Ik zag al direct dat de eerste persoon zich uit Groningen heeft aangemeld 
-
Hijacker
- Genius
spellenclubapeldoorn schreef:Ik zag al direct dat de eerste persoon zich uit Groningen heeft aangemeld
Ik heb alleen geen slimmemeter. Wist niet eens dat ze dit gingen aanpassen bij iedereen of 80% voor 2017. Gratis tips is natuurlijk niet verkeerd;)
Weet alleen niet of het een investering waard is zo'n slimmemeter (+/- 70€)
Toch bedankt voor deze tip!
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
De investering heb je der als het goed is uit binnen 3 a 4 maanden volgens onderzoek. Aanvraag en plaatsing duurt alleen verrekte lang, was bij mij zelf 3,5 mnd..... Maar dit is heel erg afhankelijk van je netbeheerder.Hijacker schreef:spellenclubapeldoorn schreef:Ik zag al direct dat de eerste persoon zich uit Groningen heeft aangemeld![]()
Ik heb alleen geen slimmemeter. Wist niet eens dat ze dit gingen aanpassen bij iedereen of 80% voor 2017. Gratis tips is natuurlijk niet verkeerd;)
Weet alleen niet of het een investering waard is zo'n slimmemeter (+/- 70€)
Toch bedankt voor deze tip!
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
Dank je voor de code!
Ik heb me meteen aangemeld en ben wel heel benieuwd wat het op gaat leveren. Het lijkt me heel goed om eens wat meer zicht op ons verbruik te krijgen.
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Top, dat is ook de bedoeling, het meeste geld verdien je met het bewust worden van. De eenmalige aanschaf van de slimmemeter heb je der dan ook zoweer uit!
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
Nou Robert, die slimme meter heeft Liander hier het afgelopen jaar al geplaatst, dus die hoef ik zelf niet meer te betalen.
Maar anders zou je hem er ongetwijfeld binnen een paar maanden uit kunnen halen. Ik geloof best dat er heel veel te besparen valt.
Ik heb er ook al wel eens over gedacht om een metertje aan een paar apparaten te hangen. Gewoon om eens te kijken wat een apparaat verbruikt. Het staat bij de aanschaf van witgoed altijd wel zo mooi op een kaartje vermeld, maar in de praktijk doe je er eigenlijk weinig meer mee. Dus zo'n slimme meter is al een goed begin!
Ik heb er ook al wel eens over gedacht om een metertje aan een paar apparaten te hangen. Gewoon om eens te kijken wat een apparaat verbruikt. Het staat bij de aanschaf van witgoed altijd wel zo mooi op een kaartje vermeld, maar in de praktijk doe je er eigenlijk weinig meer mee. Dus zo'n slimme meter is al een goed begin!
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen! dus als je wil hou me op de hoogte misschien via een pm?Iznogoedh schreef:Nou Robert, die slimme meter heeft Liander hier het afgelopen jaar al geplaatst, dus die hoef ik zelf niet meer te betalen.Maar anders zou je hem er ongetwijfeld binnen een paar maanden uit kunnen halen. Ik geloof best dat er heel veel te besparen valt.
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
Prima, zal ik doen!spellenclubapeldoorn schreef:
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen! dus als je wil hou me op de hoogte misschien via een pm?
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
@Iznogoedh ik ben erg benieuwd naar je bevindingen en of het je al wat heeft opgeleverd?
ps. gebruik maken van de code 'vriend' kan nog steeds wel van essentieel belang een slimmemeter te hebben
ps. gebruik maken van de code 'vriend' kan nog steeds wel van essentieel belang een slimmemeter te hebben
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
Helaas werkt het de site niet voor mij. Hoewel alle gegevens m.b.t. het contract akkoord zijn, worden er geen meterstanden getoond op de site. Ik ben er niet achteraan gegaan waardoor dit komt. Wel heb ik op de site van Liander gezien dat zij de meterstanden maar één keer per twee maanden uitlezen. Dus wellicht komt het daardoor.
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Je weet wel 100% zeker dat je een slimmemeter hebt? ik krijg namelijk in de backoffice te zien dat dit namelijk niet het geval is. Mijn schoonouders hadden ook zo'n dingentje, hadden een oxxio 'slimmemeter' maar dit was alleen een digitale meter en geen slimmemeter.
Mocht je het echt willen weten wat je hebt dan kan je altijd de netbeheerder bellen met de vraag of je nu wel of niet een slimmemeter hebt.
We hebben nu ook de mogelijkheid om je vergelijkingen te delen via social media:
Mijn eigen vergelijking: http://bit.ly/ZNVkLX
Iznogoedh Succes!
Mocht je het echt willen weten wat je hebt dan kan je altijd de netbeheerder bellen met de vraag of je nu wel of niet een slimmemeter hebt.
We hebben nu ook de mogelijkheid om je vergelijkingen te delen via social media:
Mijn eigen vergelijking: http://bit.ly/ZNVkLX
Iznogoedh Succes!
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
Ik stuur je even een PB!