Iemand toevallig nog een Zooloretto liggen die weg mag?
Aquaretto mag ook ...
Grtz!
Zooloretto of Aquaretto
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
quermitt
- Matroos
-
Gebruiker 4724
Re: Zooloretto of Aquaretto
Is Burger's Zoo ook goed? Ik heb het spel een keer gespeeld, maar zal bij mij niet meer op tafel komen. Niet zo zeer omdat ik het niet leuk vind, als wel dat ik een hele hoop spellen heb die ik leuker vind en er niet meer aan toe kom 
-
quermitt
- Matroos
Hey, mercikes voor de reply, maar liever geen Burger's Zoo. Weet niet waarom, maar het grafische werk van Burger's Zoo spreekt me minder aan dan Zooloretto ...RueSailmana schreef:Is Burger's Zoo ook goed? Ik heb het spel een keer gespeeld, maar zal bij mij niet meer op tafel komen. Niet zo zeer omdat ik het niet leuk vind, als wel dat ik een hele hoop spellen heb die ik leuker vind en er niet meer aan toe kom
Toch bedankt!
-
Gebruiker 4724
Kan ik me 100% voorstellenquermitt schreef:Hey, mercikes voor de reply, maar liever geen Burger's Zoo. Weet niet waarom, maar het grafische werk van Burger's Zoo spreekt me minder aan dan Zooloretto ...RueSailmana schreef:Is Burger's Zoo ook goed? Ik heb het spel een keer gespeeld, maar zal bij mij niet meer op tafel komen. Niet zo zeer omdat ik het niet leuk vind, als wel dat ik een hele hoop spellen heb die ik leuker vind en er niet meer aan toe kom
Toch bedankt!
-
rober
- Standaard moderator
En de vele uitbreidingen die er zijn, zijn natuurlijk met Zooloretto zo te spelen. met Burger's Zoo niet (of in ieder geval minder/lastiger)RueSailmana schreef:Kan ik me 100% voorstellenquermitt schreef:Hey, mercikes voor de reply, maar liever geen Burger's Zoo. Weet niet waarom, maar het grafische werk van Burger's Zoo spreekt me minder aan dan Zooloretto ...RueSailmana schreef:Is Burger's Zoo ook goed? Ik heb het spel een keer gespeeld, maar zal bij mij niet meer op tafel komen. Niet zo zeer omdat ik het niet leuk vind, als wel dat ik een hele hoop spellen heb die ik leuker vind en er niet meer aan toe kom
Toch bedankt!
All is fair in love, war and Carcassonne

-
quermitt
- Matroos
Beiden ondertussen in mijn bezit.
Grtz!
Seb
Grtz!
Seb