Op 26 december spelen we volop bij Incognito tijdens onze jaarlijkse Taartenslag.
Het principe is eenvoudig: als inkom 'betaal' je een (stuk) taart. In de loop van de namiddag spelen we en eten we alle taart op. Incognito biedt de koffie, thee en chocomelk aan. Andere dranken zijn te verkrijgen aan democratische prijzen.
De ideale speeldag voor het hele gezin. Van kleuter tot veelspeler: allemaal welkom.
Heb je geen taart, dan betaal je €2,50 (€10 voor een gezin), maar wij hebben liever dat je betaalt met taart. Dus, schraap alle resten taart en dessert van de kersttafel en kom spelen!
SOB De Roose, Smedenstraat, Waregem.
26/12, 14u - 22u. Iedereen welkom.
Tweede Kerst: Incognito's Taartenslag
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Piet
- Beheerder
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Re: Tweede Kerst: Incognito's Taartenslag
leuk idee zo met die taarten 
~ Always look on the bright side of life ~

-
Piet
- Beheerder
Dat verklaart ongetwijfeld ook het grote succes. De kost om langs te komen is heel klein en het is een dag waarop weinig mensen moeten werken.humske schreef:leuk idee zo met die taarten
Dus, ongetwijfeld krijgen we onze zaal weer helemaal gevuld. (Hopelijk, althans).
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Klinkt wel een beetje ranzig, de dessert-resten van de tafel schrapen...
-
tjompe
- Garnaal
Een paar uurtjes vroeger naar het voetbal vertrekken (ja, ik ben al jaren supporter van Essevee) en eerst een spelletje gaan spelen lijkt me plots een strak plannetje! Of mijn vrouw dit echter ook zal vinden is nog de vraag...het valt te proberen!
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik denk dat ze dat leuker vindt als naar de voetbal gaantjompe schreef:Een paar uurtjes vroeger naar het voetbal vertrekken (ja, ik ben al jaren supporter van Essevee) en eerst een spelletje gaan spelen lijkt me plots een strak plannetje! Of mijn vrouw dit echter ook zal vinden is nog de vraag...het valt te proberen!
Piet kijk je uit dat al die taart je niet opspeelt
-
Piet
- Beheerder
Ik neem zelf een hele schaal tiramisu mee. Tenslotte moet ik wat op de lijn letten.16 Feet Pauly schreef:Piet kijk je uit dat al die taart je niet opspeelthaha
-
Piet
- Beheerder
Onze Taartenslag was weer een enorm succes. Tijdens de piek (tussen 17u en 18u) zaten de twee zalen en de inkom barstensvol en waren er ook mensen die even moesten wachten vooraleer ze een vrije tafel hadden. Op dat moment telden we meer dan 220 aanwezigen
In totaal konden we zo'n 275 spelers verwelkomen. Daar zijn we natuurlijk trots op.
Foto's zijn te vinden op Facebook.
In totaal konden we zo'n 275 spelers verwelkomen. Daar zijn we natuurlijk trots op.
Foto's zijn te vinden op Facebook.
-
Dierik
- Erelid
Ziet er weer geweldig gezellig uit Piet, als het nou 100 km dichterbij zou liggen zou ik serieus overwegen om langs te gaan. 
-
Piet
- Beheerder
Wat houdt je tegen om in het hoge, barre noorden iets dergelijks te organiseren. Zeker succes, want zeer veel mensen hebben een vrije dag, de inkomprijs is een zeer lage drempel en gezellig spelen is iets voor de Kerstdagen.Dierik schreef:Ziet er weer geweldig gezellig uit Piet, als het nou 100 km dichterbij zou liggen zou ik serieus overwegen om langs te gaan.
Komaan, welke Nederlandse club doet het ons na?