Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Was er al bang voor, zal mij benieuwen hoe rumoerig het zal zijn met zulke oppervlakken en ook hoe ze het klimaat kunnen beheersen. Verder heb ik er al weer zin in
Laatst gewijzigd door cab op zo 26 mei 2013, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat wordt een heerlijke zoektocht.
Wie weet wat voor parels we ontdekken die anders verborgen zouden blijven omdat we enkel maar de bekende paden betreden.
rober schreef:Dat wordt een heerlijke zoektocht.
Wie weet wat voor parels we ontdekken die anders verborgen zouden blijven omdat we enkel maar de bekende paden betreden.
Doe jij daar veel paden? Je zal toch een heel weekend de klantenservice verzorgen voor Quined? Dan vind ik dat je niet weg mag van die stand.
rober schreef:Dat wordt een heerlijke zoektocht.
Doe jij daar veel paden? Je zal toch een heel weekend de klantenservice verzorgen voor Quined? Dan vind ik dat je niet weg mag van die stand.
Ik heb ook wel eens luch en/ of plaspauze.
Die tijd wordt altijd super efficiënt gebruikt.
Voorheen dus altijd met een bekende route langs de bekende stands.
Maar dat wordt nu dus anders.
Ik heb er al weer zin in.
En wat je vind moet je afgeven bij de stand " gevonden voorwerpen"
In verband met een grote verbouwing van de oude beurshallen aan de oost- en noordzijde van de Messe Essen, is Spiel met ingang van dit jaar verhuisd naar de hallen 1, 2 en 3. Alleen de Galeria met de speeltoestellen voor kinderen is gebleven. Nieuwe hallen vragen om een nieuwe zaalindeling. Dit wordt voor de vaste bezoekers ongetwijfeld even wennen. Gelukkig zijn de plattegronden met de standnummers en de standhouders al beschikbaar. Hiermee kun je vooraf in alle rust wennen aan de nieuwe situatie.
Binnenkort verschijnen op Boardgamegeek bewerkte versies van deze plattegronden, waarop allerlei details zijn ingevuld en/of gemarkeerd.
Meer informatie: