Ground floor + overfunding achievements > maw, de grote doos die enkel via kickstarter te krijgen was. Het spel heeft Europa nog niet bereikt...dus wil je niet langer wachten dan is dit je kans.
Spel slechts éénmaal gespeeld en uiteraard in perfecte staat. Het spel gaat niet weg omdat het niet goed is, allesbehalve, maar omdat het naar onze normen net iets te lang duurt.
Prijskaartje > 35 euro
Liefst afhalen te Halle ( VlB) of Wetteren ( O-Vl) Verzenden kan via kiala of de post maar dan sta ik niet in voor blutsen en of/builen.
ground floor + overfunding
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
kadus
- Rooster Booster
-
arne
- Burgemeester
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: ground floor + overfunding
Erg leuk spel vind ik persoonlijk, als je tenminste van dit soort spel (stevigere euro) houdt.
En ook prima Nederlandstalige spelregels online te vinden
En ook prima Nederlandstalige spelregels online te vinden
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
Hmm, gaat blijkbaar niet altijd goed met pb's hier. Ik weet zeker dat ik oa voor dit spel een mailtje had verstuurd. Maar zie het niet terug in mijn berichten. Nog maar een keer dan.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Een mailtje of een pb?MikeBzonderpuntje schreef:Hmm, gaat blijkbaar niet altijd goed met pb's hier. Ik weet zeker dat ik oa voor dit spel een mailtje had verstuurd. Maar zie het niet terug in mijn berichten. Nog maar een keer dan.

-
kadus
- Rooster Booster
Ik denk dat het via email zou moeten gegaan zijn...
Ondertussen hebben we via pb elkaars email bemachtigd dus we volgen het op
die manier verder op...Dus voor ons is het probleem opgelost, echter weet ik niet of er nog meer zijn die hier hinder van ondervinden.
Ondertussen hebben we via pb elkaars email bemachtigd dus we volgen het op
die manier verder op...Dus voor ons is het probleem opgelost, echter weet ik niet of er nog meer zijn die hier hinder van ondervinden.
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
Was via mail. 2x via 'email' een bericht gestuurd. Maar kwam blijkbaar niet aan. Gelukkig inmiddels opgelost.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
OK. Via PB heb ik nog geen problemen gehad. Maar via de site een mail versturen werkt dus niet goed. Kijken of we daar wat aan kunnen doen.