Hoi mensen,
Komende zaterdag ben ik weer op de spellendag in Utrecht. En ik heb de volgende spellen in te ruil:
2x In de Ban van de Ring (1 editie met groen vierkant, doos licht beschadigd) en 1 met oranje vierkant op de voorkant)
1x Dungeons & Dragons - Basic Game
1x Plague Fleet - Manowar supplement (doos licht beschadigd). -GERESERVEERD- (Martijn2, graag reageren op mijn mails!)
Beursplein 5
Scotland Yard
Ik doe dit voor een maat van me, George. Hij wil hier graag een leuk spel voor terug.
De spellen die nu heeft zijn o.a. Stenen Tijdperk, Agricola, Kolonisten etc. Zelf zit ik te denken aan iets van Small World, La Citta, De Kathedraal, Shogun, Pandemie, Battlestar Galactica, A Game of Thrones, Fabrieksmanager, Imperial 2030, een uitbreiding voor El Grande of doe zelf een voorstel, liefst een beetje strategisch spel, met hoog contrast artwork, voor minimaal 5 personen,
Ciao,
Emanuel
PS Ik woon ook in Utrecht
PPS
Dungeons & Dragons: Er mist helaas 1 figuur (held?) en er zitten 4 charactersheets bij, waar 3 karakters op staan (ik ben niet bekend met dit spel, dus ik weet niet of dat ok of 1 te weinig is).
Spellen ruilen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
touro_louco
- Meeple