LOTR Table Top inclusief Fellowship/Weathertop en Arwen

Het uitstalraam voor verkoop van je tweedehandsspellen (particulier)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.

Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Gebruiker 4724

LOTR Table Top inclusief Fellowship/Weathertop en Arwen

Bericht door Gebruiker 4724 »

Lang geleden heb ik heel enthousiast op het Spellenspektakel te Eindhoven een startersset met twee uitbreidingen en verf gekocht van Lord of the Ring Table Top. Toentertijd studeerde ik nog en had ik net wat meer tijd. Ik begon dus aan het aanbrengen van een basislaag en heb zelfs nog 1 elf en 1 orc geschilderd. Helaas is het daarbij gebleven. Ik ging verhuizen, alles moest terug in de doos, ik ging nogmaals verhuizen en nogmaals verhuizen.

Ruim tien jaar later gaat eindelijk de doos open en zie ik dus waar ik ooit vol enthousiasme aan begonnen was. Helaas realiseer ik me dat ik dit nooit meer ga afmaken, laat staan er landschappen bij maken, laat staan het spel spelen.

Dus, ik verkoop de hele set!

Voor een goed bod is het van jou

Inhoud:
4 hobbits, 1 Aragorn, 5 ringwraiths waaronder de Witch King, Arwen (met spiegel), 16 elven, 8 mannen van Gondor, 24 orcs, 1 orc king (maar volgens GW zijn het goblins en goblin king), verfset, 4 dobbelstenen en het dikke, uitgebreide spelregelboek met landschapmaakadvies

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding