Playtesters in het Antwerpse

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
ausloosd
Spelauteur

Playtesters in het Antwerpse

Bericht door ausloosd »

Ik zoek met regelmaat playtesters voor spelontwerpen die in ontwikkeling zijn voor uitgevers.
Mijn specialiteit zijn thematische spellen, vaak met een SF/horror thema.

Ben je kritisch van instelling, speel je graag sfeerspellen en woon je in de omgeving van Antwerpen, stuur me een berichtje.
Ook volledige spelgroepen zijn welkom.
warlockbylandt
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: Koldun Kommander
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Playtesters in het Antwerpse

Bericht door warlockbylandt »

Hey David,

We hebben al eens contact gehad via BGG en andere kanalen en ik wil er langs deze kant ook nog eens op wijzen dat we met onze club vaak playtesten voor verschillende zaken (roleplay systemen, cardgames, board & miniature games). Zelf heb ik vooral een zwak voor horror thema games. We zoeken trouwens ook altijd game-designers die op onze conventie in maart één van hun games wil komen voorstellen of een demo geven van spellen door hun ontworpen. Laat maar weten als je dit iets lijkt.

Greetz,
"Opinions are like assholes, everybody has one and everybody thinks theirs is better than that of everybody else!"

I support the gaming community by buying at my FLGS!