Net als velen onder jullie, kwam ik ook al regelmatig in contact met familieleden, collega’s en vrienden die getroffen werden door een kanker. Daar wil ik iets aan doen en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!
Op 20 april organiseer ik daarom een Spelnamiddag t.v.v. Kom op tegen Kanker in het restaurant van het VISO - campus Polenplein. Ingang via de Poststraat in Roeselare. Vanaf 14 uur is iedereen welkom. Ingang €2,50 voor studenten en €5 voor volwassenen. Ik probeer €2000 euro in te zamelen en daarvoor doe ik ook enkele tegenprestaties:
* Kan ik €625 inzamelen, dan wax ik mijn benen en fiets ik op za 11 mei, 125 km van Mechelen naar Deinze (vlakke noordkant).
* Haal ik € 1250 op, dan fiets ik ook nog eens terug langs de heuvelzijde (250km) en laat ik mijn benen waxen door iedereen die sponsorde.
* Bereik ik de vooropgestelde € 2000 op, dan gaat ook mijn hoofdhaar in de vuilbak. Mensen met kanker hebben voor dit erge neveneffect niet te kiezen. Ik zal dit aspect dan ook eens aan den lijve ondervinden en hoop hen hierbij een hart onder de riem steken. Alle beetje kunnen helpen.
Meer info vind je ook op http://www.1000km.be.
Kan je niet aanwezig zijn? Jammer, maar met een (kleine of grotere) gift kan je ook al heel veel helpen
Een gift kan ook altijd gestort worden op BE19 1050 0195 8012 met vermelding Kom op tegen Kanker.
Wil je van een fiscaal voordeel genieten, kan dit vanaf €40 en moet je storten op volgend rekeningnummer: BE14 7331 9999 9983 met als vermelding 'Roeselare Peter Van Vooren 170-024-172'
(Als iedereen die dit leest enkele euro's stort dan geraken we snel voorbij dit bedrag, vele kleintjes kunnen grootse zaken verwezenlijken!)
Sponsoren met tombolaprijzen om de opbrengst te verhogen en die vreselijke ziekte sneller de wereld uit te helpen, mag uiteraard ook, gelieve dan een mailtje terug te sturen petervanvooren@hotmail.com.
Ook helpende handen kan ik nog gebruiken, dus vrijwilligers: Laat van je horen!
Met vriendelijke, dankbare groeten
Peter Van Vooren
Voorzitter spellenclub13
Deelnemer 1000km t.v.v. Kom op tegen Kanker
P.S.: doorsturen naar heel je kennissenkring mag absoluut, samen werken voor een betere, gezonde wereld!