Iemand die tobago van de hand wil doen aan een democratische prijs.
Ik zou het graag in m'n collectie hebben om met m'n kids te spelen. Maar nieuw vind ik het wat veel kosten, zeker als ik de (mindere) recensies bekijk.
MVG Tom
Tobago
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Tobago
Helaas kan ik je niet helpen omdat ik mijn exemplaar zelf wil houden. Echter heb ik het spel niet zomaar gekocht; BGG plaats 251 is zeker niet slecht en de recensies die ik op internet over dit spel tegenkom zijn allemaal voldoende tot goed (8 bij Spellengek, 8.5 bij Truusentruus en 6.5 bij spellenclub13). Dus vraag me wel af over welke mindere recensies je het hebt
?
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Je moet je niet blind staren op die norse veelspelers hier joh 
Voor een familie is dit een van de leukere spellen die ik ken. Speel het ook met plezier met vrienden die af en toe eens wat spelen. Met je kids kan dit (imho) alleen maar een succes zijn. Leuke auto's, mooie beelden leuke palmbomen en hutjes!
Voor een familie is dit een van de leukere spellen die ik ken. Speel het ook met plezier met vrienden die af en toe eens wat spelen. Met je kids kan dit (imho) alleen maar een succes zijn. Leuke auto's, mooie beelden leuke palmbomen en hutjes!
-
wolvers
- Professor Pimpel
maxitaxi777 schreef: en 6.5 bij spellenclub13). Dus vraag me wel af over welke mindere recensies je het hebt?
Ik heb al ondervonden dat mijn smaak van spellen dicht bij aan de smaak op spellenclub13. De spellen die ik leuk vind, staan daar meestal ook goed gequoteerd, zelfs spellen die elders niet zo 'n goede commentaren krijgen. Zoals bv. emira. Dat spel krijgt gemiddeld 6,5 en op spellenclub13 een 8.
Ik ga dus meestal enkel kijken bij de recensies van spellenclub13. Vandaar.
Ik heb trouwens Tobago (een 5-tal jaar geleden) 1 enkele keer gespeeld en het was me toen niet zo goed bevallen. (gespeeld met 2).
Dit jaar speelde ik het op "het spel" in Broechem met 4, samen met buurjongen van 7 jaar. Ik vond het spel ineens veel beter. Ligt het aan het aantal spelers, of aan het feit dat er een kind bij was, ... Ik weet het niet.
Ik wil het spel alleszins aanschaffen.
-
michielt
- Grote Dienaar
22 euro op amazon
http://www.amazon.de/Zoch-601128400-Tob ... rds=tobago
http://www.amazon.de/Zoch-601128400-Tob ... rds=tobago
-
wolvers
- Professor Pimpel