Het heeft even geduurd maar we hebben de deal rond en de lokatie is geprikt.
Spellen aan zee 2013 is op 8 september 2013 en de lokatie is:
Parkoers Zuiderpark in Den Haag.
We zijn druk met de wedsite www.spellenaanzee.nl en ook de facebook pagina: spellenaanzee is aangemaakt. ( ppppfffftttt)
De eerste data voor de voorrondes van het NKdominion zijn bekend en die kunnen jullie volgende week ook hier en op de sites verwachten.
Het wordt weer gezellig in september!
Lokatie van spellen aan zee 2013 is definitief
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
spellenaanzee
- Rooster Booster
-
Davio
- Nederlands Kampioen Dominion 2012
Re: Lokatie van spellen aan zee 2013 is definitief
Voorrondes?
Hmm, ik vond het al lastig genoeg om één dag vrij te houden om naar het NK te komen vorig jaar, dus ik weet niet of ik met voorrondes mijn titel kan komen verdedigen, tenzij ik automatisch voor de eindronde geplaatst ben natuurlijk.
Hmm, ik vond het al lastig genoeg om één dag vrij te houden om naar het NK te komen vorig jaar, dus ik weet niet of ik met voorrondes mijn titel kan komen verdedigen, tenzij ik automatisch voor de eindronde geplaatst ben natuurlijk.
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
In de meeste sporten zijn de eerste X van het vorige tornooi vrijgesteld van voorrondes. Mij zou dat logisch lijken maar ik organiseer natuurlijk niksDavio schreef:Voorrondes?
-
Pedro777
- Condottiërre
Er zullen wel weer geen Belgen mogen deelnemen zeker? Wanneer komt er een Vlaams of Belgische kampioenschap Dominion. 
-
Davio
Tja, ik snap dat ook niet echt.Pedro777 schreef:Er zullen wel weer geen Belgen mogen deelnemen zeker? Wanneer komt er een Vlaams of Belgische kampioenschap Dominion.
Nodig de Belgen (en eventueel Luxemburgers) uit en noem het een Benelux Kampioenschap. Ik heb nooit begrepen waarom het specifiek een NK moet zijn. Het zal met de uitgever, 999 Games, te maken hebben die het evenement goedkeurt, dat is immers een Nederlandse uitgever. Maar Vlamingen kopen toch ook gewoon de Nederlandse vertaling van 999 Games neem ik aan.
-
spellenaanzee
- Rooster Booster
Er mogen dit keer ook belgen meedoen. Had ik al gemeld
Er is in ieder geval 1 belgische voorronde bij de spellen winkel in hasselt en er is een belgische vereniging bezig om eventueel meer voorrondes in belgie te organiseren.
Ik zal het eens overleggen met de wedstrijdleiding, lijkt me een goed idee omde eerste 1 of 2 van vorig jaar automatisch te plaatsen voor de wedstrijd van dit jaar.
Kyra
Er is in ieder geval 1 belgische voorronde bij de spellen winkel in hasselt en er is een belgische vereniging bezig om eventueel meer voorrondes in belgie te organiseren.
Ik zal het eens overleggen met de wedstrijdleiding, lijkt me een goed idee omde eerste 1 of 2 van vorig jaar automatisch te plaatsen voor de wedstrijd van dit jaar.
Kyra
-
Davio
Nou ja, het kampioenschap gaat natuurlijk niet om mij, maar om iedereen die het spelletje leuk vindt en graag eens met lotgenoten aan tafel zit. Het was een beetje een grapje, maar het is wel zo dat sinds de komst van onze kleine mijn weekenden niet meer zo vrijblijvend te plannen zijn. 
Verder vind ik het super dat Belgen nu ook welkom zijn!
Verder vind ik het super dat Belgen nu ook welkom zijn!
-
spellenaanzee
- Rooster Booster
Voor wat betreft de voorrondes:
Ik heb nog niet van alle winkels data gekregen maar tot nu toe is dit bekend:
1 juni spellenhoorn, Hoorn
16 juni Subcultures Utrecht
22 juni games 'n stuff Zwolle
30 juni dondersteen Hengelo
18 augustus Koperen Pion Den Haag
De volgende winkels moeten nog aangeven wanneer ze een wedstrijd gaan doen:
Gameforce, eindhoven
Gamekeeper, amsterdam
Oberonn, hasselt, belgie
Purperen draak, groningen
Let wel even op. Het wil nietzeggen dat de wedstrijd ook echt in de winkel is. Dus check even met " your friendly local boardgamestore" voor meer info.
Deze week gaan de definitieve regels voor de voorrondes eruit maar ga er vanuit dat er wordt gespeeld met basis en intrige, minimum leeftijd 15 jaar, Nederlanders en Belgen.
Doe gezellig mee, hou er wel rekening mee dat als je je plaatst ( 2 man per voorronde) dat je verwacht wordt op 8 september op Spellen aan Zee in Den Haag.
Kyra.
Ik heb nog niet van alle winkels data gekregen maar tot nu toe is dit bekend:
1 juni spellenhoorn, Hoorn
16 juni Subcultures Utrecht
22 juni games 'n stuff Zwolle
30 juni dondersteen Hengelo
18 augustus Koperen Pion Den Haag
De volgende winkels moeten nog aangeven wanneer ze een wedstrijd gaan doen:
Gameforce, eindhoven
Gamekeeper, amsterdam
Oberonn, hasselt, belgie
Purperen draak, groningen
Let wel even op. Het wil nietzeggen dat de wedstrijd ook echt in de winkel is. Dus check even met " your friendly local boardgamestore" voor meer info.
Deze week gaan de definitieve regels voor de voorrondes eruit maar ga er vanuit dat er wordt gespeeld met basis en intrige, minimum leeftijd 15 jaar, Nederlanders en Belgen.
Doe gezellig mee, hou er wel rekening mee dat als je je plaatst ( 2 man per voorronde) dat je verwacht wordt op 8 september op Spellen aan Zee in Den Haag.
Kyra.
-
Pedro777
- Condottiërre
Ach, super. Als de datum mij past voor de voorronde in Hasselt dan zal ik graag deelnemen.
-
spellenaanzee
- Rooster Booster
Pedro777 schreef:Ach, super. Als de datum mij past voor de voorronde in Hasselt dan zal ik graag deelnemen.
De planning in Belgie loopt via 999 direkt. Dus ik raad je aan om even contact op de nemen met de spellenwinkel in Hasselt.
Ik zie je graag verschijnen op 8 September!