Hallo,
ik werk voor een communicatiebureau en voor 1 van onze klanten zijn wij op zoek naar spellenclubs die ons willen helpen om een spel te lanceren tussen donderdag 20 juni en woensdag 26 juni.
Dit zal ondersteund worden met een web-applicatie waar geïnteresseerden elkaar kunnen uitnodigen om tegen elkaar te spelen in een club/café naar keuze.
De bedoeling is dus dat deze mensen bij jullie terecht kunnen om het spel in kwestie te spelen.
Het spreekt voor zich dat jullie niet iedere dag beschikbaar moeten zijn. Indien je 1 à 2 dagen tijdens deze periode de deuren van jullie club kunnen openen zouden wij al meer dan tevreden zijn.
Jullie ontvangen natuurlijk alle materiaal (spelletjes, posters, ...) en we hopen dat jullie eigen leden natuurlijk volop meespelen!
Stuur me gerust een berichtje of reageer hieronder mocht je geïnteresseerd zijn.
Groeten en misschien tot binnenkort!
Spellenclubs gezocht!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
misterblight
- PIONier
-
Spelmaecker Davy
- Garnaal
Re: Spellenclubs gezocht!
Hoi,
Je bent nogal vaag... Over welk spel gaat het, welke uitgever, aantal spelers, thema, betreft het een tactisch spel, familiespel, kaartspel of partyspel, ...
Als zaterdag 29 juni ook nog goed is, zijn we zeker bereid mee te werken met de Spelmaeckers. In de vooropgestelde data houden we geen spellenavond.
Je bent nogal vaag... Over welk spel gaat het, welke uitgever, aantal spelers, thema, betreft het een tactisch spel, familiespel, kaartspel of partyspel, ...
Als zaterdag 29 juni ook nog goed is, zijn we zeker bereid mee te werken met de Spelmaeckers. In de vooropgestelde data houden we geen spellenavond.
-
Piet
- Beheerder
Spellenclub Incognito is zeker ook bereid om mee te werken, maar wij hebben in die periode pas een spelavond op 5 juli.
-
misterblight
- PIONier
Hallo iedereen,
eerst en vooral: bedankt voor jullie reacties!
Het feit dat ik zo vaag was, is omdat ik op het moment van schrijven nog niet in detail mocht communiceren over de campagne. Dat kan ik nu wel
Hieronder vinden jullie de:
* uitnodigingsbrief
* het antwoordformulier
* de poster
Deze campagne wordt ondersteund met:
* speciale actiewebsite waar de deelnemers elkaar zullen kunnen uitnodigen en hun locatie kiezen
* aankondigingen op de internationale UNO Facebook-pagina
* Facebook advertentie campagne
Onze bedoeling is om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met de nieuwe UNO en om plaatsen waar regelmatig gespeeld wordt extra visibiliteit te geven.
Indien je interesse of bijkomende vragen hebt, mag je me steeds op tom@agx.eu contacteren.
Groeten,
Tom
eerst en vooral: bedankt voor jullie reacties!
Het feit dat ik zo vaag was, is omdat ik op het moment van schrijven nog niet in detail mocht communiceren over de campagne. Dat kan ik nu wel
Hieronder vinden jullie de:
* uitnodigingsbrief
* het antwoordformulier
* de poster
Deze campagne wordt ondersteund met:
* speciale actiewebsite waar de deelnemers elkaar zullen kunnen uitnodigen en hun locatie kiezen
* aankondigingen op de internationale UNO Facebook-pagina
* Facebook advertentie campagne
Onze bedoeling is om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met de nieuwe UNO en om plaatsen waar regelmatig gespeeld wordt extra visibiliteit te geven.
Indien je interesse of bijkomende vragen hebt, mag je me steeds op tom@agx.eu contacteren.
Groeten,
Tom
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Is dit alleen voor België?
-
misterblight
- PIONier
Ja, dit is enkel voor België.
-
Spelhamels_Beerse
- Matroos
- Persoonlijke Ondertitel: Spellenclub
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik heb het pakket ondertussen aangekregen. Aangezien ik niet thuis was op het moment van levering had de pakjesdienst er niet beter op gevonden dan het in het (nog niet afgewerkte) tuinhuis van de buren te plaatsen. Het dak is nog niet waterdicht en als de buurvrouw hem niet had zien lopen, had het daar volgende week misschien nog gestaan...
Ik heb reeds één UNO Power-set uitgepakt en de regels doorgenomen en het lijkt wel een leuke variant, maar ik denk dat het de prijs gaat winnen voor slechtst verpakte spel van het jaar...
Het presenteert heel mooi in de winkel, maar eens je het uitgepakt hebt, is er geen doos meer en zit je dus met een set losse kaarten en de speciale 'power towers' die ook los zitten. Echt absurd... Tenzij het natuurlijk de bedoeling is dat je de bijgeleverde kaart- en towerhouder gewoon op de kast plaatst als decoratie...
Ik ben anders wel benieuwd of er effectief veel volk gaat opdagen voor een uno-challenge...
Ik heb reeds één UNO Power-set uitgepakt en de regels doorgenomen en het lijkt wel een leuke variant, maar ik denk dat het de prijs gaat winnen voor slechtst verpakte spel van het jaar...
Het presenteert heel mooi in de winkel, maar eens je het uitgepakt hebt, is er geen doos meer en zit je dus met een set losse kaarten en de speciale 'power towers' die ook los zitten. Echt absurd... Tenzij het natuurlijk de bedoeling is dat je de bijgeleverde kaart- en towerhouder gewoon op de kast plaatst als decoratie...
Ik ben anders wel benieuwd of er effectief veel volk gaat opdagen voor een uno-challenge...
Elke 3de vrijdag van de maand: spelavond in Taverne Den Anker in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
meer info: http://spelhamels.blogspot.be en https://www.facebook.com/spelhamels
meer info: http://spelhamels.blogspot.be en https://www.facebook.com/spelhamels