Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Onlangs heeft 999 games een vernieuwde versie uitgegeven van het populaire kaartspel Machiavelli. Deze vernieuwde versie bevat een variant met 15 actiekaarten.
Zelf heb ik Machiavelli al jaren en het basisspel opnieuw kopen voor alleen de extra 15 actiekaarten is natuurlijk zonde. Ik heb 999 games even gemailed over losse sets actiekaarten maar deze zijn helaas niet geproduceerd. Echter, als er meer aanvragen komen en er dusdanig veel interesse blijkt te zijn dat het rendabel wordt om losse setjes actiekaarten te produceren, zal naar deze optie worden gekeken.
Over de eventuele kosten is nog niets bekend, maar zijn er hier mensen die ook interesse hebben in deze 'uitbreiding' op Machiavelli? Wellicht kunnen we dan aan een flink aantal mensen komen, dus laat hier gerust een reactie achter bij interesse !
Laatst gewijzigd door maxitaxi777 op do 16 mei 2013, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
tuurlijk alles om dit spel nieuw leven in te blazen alhoewel ik denk dat het voor 999 games pas lucratief wordt als we op zijn minst met 250 man/vrouw zijn.
16 Feet Pauly schreef:tuurlijk alles om dit spel nieuw leven in te blazen alhoewel ik denk dat het voor 999 games pas lucratief wordt als we op zijn minst met 250 man/vrouw zijn.
Op hoeveel de grens ligt, weet ik niet precies; het zal in elk geval verband houden met de prijs die wij gaan betalen voor een los setje actiekaarten. In elk geval geldt, des te meer animo des te groter de kans dat het door kan gaan en de teller staat inmiddels op 5 !
maxitaxi777 schreef:Onlangs heeft 999 games een vernieuwde versie uitgegeven van het populaire kaartspel Machiavelli. Deze vernieuwde versie bevat een variant met 15 actiekaarten.
Zelf heb ik Machiavelli al jaren en het basisspel opnieuw kopen voor alleen de extra 15 actiekaarten is natuurlijk zonde. Ik heb 999 games even gemailed over losse sets actiekaarten maar deze zijn helaas niet geproduceerd. Echter, als er meer aanvragen komen en er dusdanig veel interesse blijkt te zijn dat het rendabel wordt om losse setjes actiekaarten te produceren zal naar deze optie worden gekeken.
Over de eventuele kosten is nog niets bekend, maar zijn er hier mensen die ook interesse hebben in deze 'uitbreiding' op Machivelli? Wellicht kunnen we dan aan een flink aantal mensen komen, dus laat hier gerust een berichtje achter bij interesse !
Wat voor actiekaarten zijn het? Ik heb het spel ook al jaren en ben er stiekem wat op uitgekeken. De uitbreiding voegde wat dat betreft ook niet erg veel toe, maar actiekaarten klinkt wel als een volledig nieuwe wending
Wat de actiekaarten precies doen kan ik nog nergens vinden helaas. Wat ik wel weet is dat de kaartsoort 'actiekaart' voorheen niet aanwezig was in het spel; er waren alleen rollenkaarten en gebouwenkaarten. De actiekaarten hebben een witte cirkel linksonder en op de site van 999games kun je hier een foto van zien:
Ik speel het eigenlijk nooit meer, omdat mijn vrouw het geen leuk spel vind
Dus ik zit ook niet perse te wachten op een set extra kaarten, maar als ik anderen ermee kan helpen dan wil ik ze er best bij hoor.
RoyalRumble69 schreef:Ik speel het eigenlijk nooit meer, omdat mijn vrouw het geen leuk spel vind
Dus ik zit ook niet perse te wachten op een set extra kaarten, maar als ik anderen ermee kan helpen dan wil ik ze er best bij hoor.
Count me in!
Wie weet vindt ze het leuker met de actiekaarten , alleen je moet het niet doen met tegenzin hoor, dat is ook weer niet de bedoeling natuurlijk , haha.