Battlelore tweedehands prijs?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Battlelore tweedehands prijs?
Ik ben in het bezit van battlelore en de uitbreiding war of the scottish, beide in de originele dans of wonder uitvoering. Ik speel het spel te weinig en denk er over om het te verkopen. Ik kan alleen geen duidelijkheid krijgen over een goede verkoopprijs. Je ziet voor deze versie belachelijk hoge bedragen. Ik wil natuurlijk het hoogst mogelijke bedrag voor het spel krijgen maar dit moet wel een reële prijs zijn. Iemand die hier meer verstand van heeft?
-
stefaan
- Caballero
Re: Battlelore tweedehands prijs?
Ik heb enkele jaren geleden voor Battlelore en 1 uitbreiding 70 euro gevraagd en gekregen. Gezien de schaarste kan je denk ik met een gerust hart 100 euro vragen.
-
Gebruiker 3696
Re: Battlelore tweedehands prijs?
Prijzen op BGG bekijken en je aanbod op de BGG marktplaats gooien. Voor je het weet is hij verkocht.