Lekker op tijd maar morgen wordt het gaafste concert ooit in Rotterdam gegeven op het hofplein is de fontein ontruimd en is er plaats gemaakt voor een podium waar morgen de fantastische live artiest Manu Chao en La Ventura gaan spelen.
Mocht je in de buurt zijn check het uit om 20:30u waar staat hierboven vermeld!? Oh oh oh dat wordt een feestje beste mensen!?
Manu Chao in Rotterdam!!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
WTULTC
- Elfenkoning
Re: Manu Chao in Rotterdam!!
Heerlijke muziek Manu Chao. Vreemd genoeg kan ik er niets op vinden op zijn site. Voor mij is het helaas te ver weg.
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Sinds ik dit lees zit ik met een knoop in mijn maag.
Ik MOET er naar toe vanavond, maar ik heb dan wel andere dingen af te zeggen/te verplaatsen, maar dat is het wel waard. Nog even mijn best doen dus.... Jammer dat ik het niet eerder wist!
Ik let nooit op concertagenda's of programmering zomercarnaval.... moest ik toch maar eens wel doen voortaan!
Ik MOET er naar toe vanavond, maar ik heb dan wel andere dingen af te zeggen/te verplaatsen, maar dat is het wel waard. Nog even mijn best doen dus.... Jammer dat ik het niet eerder wist!
Ik let nooit op concertagenda's of programmering zomercarnaval.... moest ik toch maar eens wel doen voortaan!
Everybody has the right to play...
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
http://www.youtube.com/watch?v=nKDciBBOJIk
Dit is een mooi filmpje van iemand, die vlakbij mij gestaan moet hebben. Eerste deel is niet zo interessant, maar vanaf 4:04 staat ie zowat naast me. Dit was dus mijn uitzicht.
Waar stond jij Paul? Vooraan?
Dit is een mooi filmpje van iemand, die vlakbij mij gestaan moet hebben. Eerste deel is niet zo interessant, maar vanaf 4:04 staat ie zowat naast me. Dit was dus mijn uitzicht.
Everybody has the right to play...
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Hoi, ja sorry ik zal voortaan iets eerder posten als er zoiets te geks is aangekondigdBridget schreef:http://www.youtube.com/watch?v=nKDciBBOJIk
Uhm ik heb hier een foto'tje van waar ik stond:
http://instagram.com/p/amb_NWAxlh/
Redelijk vooraan, nu kan ik niet helemaal vooraan gaan staan want dan krijg ik pijn aan mijn schouder van de mensen die mij aantikken en vragen of ik effe achter ze kan gaan staan
Oh mijn god wat was het een feestje vanaf de eerste noot was het publiek in beweging. heerlijk!! genieten, wat een muzikanten