Photoshop hulp

Voor alle onderwerpen die niets met spellen te maken hebben

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Scaramouche
Regenmaker

Photoshop hulp

Bericht door Scaramouche »

Beste allemaal,
Onderstaand bericht had ik ook op het Ducosim-forum gezet, maar misschien dat er hier meer reactie komt:

Het Ducosim-logo is ondertussen al aardig oud aan het worden. Één van de gevolgen daarvan is dat we het niet echt in een mooi format hebben. Er zwerven een paar files van lage kwaliteit rond, waar we eigenlijk niet veel mee kunnen.
Ik zoek daarom iemand die handig is met photoshop of iets dergelijks die het logo kan her-creëren in een beter format (.eps geloof ik) Die wij daarna weer makkelijker voor allerlei doeleinden kunnen gebruiken.
Een beetje herstyling van het logo kan ook geen kwaad, maar is iets ingrijpender.
Iemand met mad-photoshop-skills dus?

groet
Maurice
rober
Standaard moderator

Re: Photoshop hulp

Bericht door rober »

Hoi Maurice,

Ik had op het subforum nog niet gereageerd omdat ik stiekem hoopte dat een ander dat zou doen.
Ik kan redelijk overweg met photoshop en illustrator, maar ben zeker geen ster hierin.
Met name die laatste is geschikt voor het maken van logos, heb ik me laten vertellen in de cursus die ik onlangs heb gehad.

Ik wil best eens een poging wagen om het logo in een modern bestandsformaat te gieten.
Wellicht verder pben om eea af te spreken?
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
Elsje07
El Capitan

Re: Photoshop hulp

Bericht door Elsje07 »

We zien dat Rober al gereageerd heeft, maar moest het nodig zijn, dan willen we ook wel helpen!
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen