Na vele honderden uren mijzelf als speler vermaakt te hebben aan alles wat de spellenkasten van mijzelf en mijn vrienden te bieden hadden vond ik het toch maar eens tijd worden om mezelf een andere leuke uitdaging voor te schotelen. Het ontwerpen van een spel.
Dit was twee jaar geleden en toen de studiedruk weer toenam verdween "The infiltrators" weer even in de ijskast en daar heeft het een tijdje gelegen
Na een derde plek veroverd te hebben in een ontwerpedstrijdje van meer dan 80 deelnemers besloot ik dat ik tocht maar eens actie te ondernemen en het spel maar eens op te markt te brengen. Essen 2012 deed mijn droom uitkomen, er was zowaar een uitgever die bereid was mijn idee uit te brengen, mits ik het verbeterde, dus playtesten playtesten playtesten dan maar. En hier heb ik jullie hulp voor nodig.
"The infiltrators" is een social deductie spelletje geinsipireerd door klassiekers als "Weerwolf" en "De Mol"en speelt zich af in de koude oorlog het is bedoeld voor 8-12 spelers en duurt afhankelijk van de grote van de groep zo'n 20 tot 40 minuten.
-De geadviseerde minimun leeftijd is 12 jaar in verband met het thema
- Momenteel kan ik alleen een printversie aanbieden de spelregels zijn 6 a4tjes en dan komen er nog ongeveer 10 pagina's aan kaartjes bij. ("game2" en "alleszonderstrategy" een keer uitprinten "Strategy eenmaal per twee spelers")
-De spelregels zijn momenteel alleen in het engels maar op verzoek kan ik ze naar het nederlands vertalen
-de art en layout zijn momenteel puur functioneel, het bijgevoegde bestandje is wat concept art van hoe het er uiteindelijk uit zou moeten zien.
-Het spel is nu voor 50% af er gaan zeer waarschijnlijk nog wat regels veranderen, deels ook om het spel toegankelijker te maken voor grotere groepen en gebalanceerder bij een oneven aantal.
Honderdmaal dank voor het lezen en duizendmaal dank als er mensen bereid zijn om mij te helpen dit spel zo goed mogelijk te maken
~Mathijs
Edit: even de bestanden toegevoegd,
Speltesters gezocht
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
munio
- Meeple
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Speltesters gezocht
- Bijlagen
-
- allezonderstrategy.pdf
- (172.79 KiB) 259 keer gedownload
-
- game2.pdf
- (116.37 KiB) 370 keer gedownload
-
- strategy.pdf
- (20.27 KiB) 234 keer gedownload
-
- CARTAS1.jpg
- (442.02 KiB) 424 keer gedownload
Laatst gewijzigd door munio op wo 10 jul 2013, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wyckyd
- Generalist
Re: Speltesters gezocht
Klinkt heel interessant. Ik heb niet vaak een groep van 8 of meer spelers bij elkaar, maar ik zou iig wel de regels de willen lezen & commentaar geven. Laat maar weten of je dat handig lijkt.
edit: ik zal natuurlijk wel proberen om 'n keer een grotere groep te regelen!
edit: ik zal natuurlijk wel proberen om 'n keer een grotere groep te regelen!
Laatst gewijzigd door Wyckyd op di 09 jul 2013, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- nelly_555
- Locomotief
Ik heb wel interesse om dit spel te testen. Wij spelen vaak met een groep van 7-8 spelers, en soms ook nog wel meer. En we zijn al fan van spellen als weerwolven en de mol, dus dit past vast ook wel in ons straatje! 
- janeway
- Rooster Booster
Zijn gemiddeld met een groep van tussen de 7 en 10 man en vinden spellen zoals weerwolven erg leuk. We willen je spel wel eens uittesten aangezien het erg interessant klinkt.
Op het moment is het wel zo goed als vakantie dus weet niet wanneer we voor het eerst kunnen testen aangezien we nog niet gekeken hebben wat we komende tijd doen. Maar ik neem niet aan dat het nu binnen korte tijd helemaal klaar met testen is
Stuur maar een pb indien je gebruik van ons wil maken
Op het moment is het wel zo goed als vakantie dus weet niet wanneer we voor het eerst kunnen testen aangezien we nog niet gekeken hebben wat we komende tijd doen. Maar ik neem niet aan dat het nu binnen korte tijd helemaal klaar met testen is
Stuur maar een pb indien je gebruik van ons wil maken
-
munio
- Meeple
Wauw dat is snel , ik heb de bestanden voor het gemak maar even aan de oorspronkelijke post toegevoegd. Alvast bedankt voor het playtesten 
- syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Contacteer:
Ik zal kijken of ik het ook even kan uitprinten voor Roll The Dice.
- Leto
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud
Ik krijg ook zelden 8 mensen of meer samen, ik ben nochtans wel geïntrigeerd !
-
munio
- Meeple
Beiden zeer bedankt