Wegens geldnood ben ik genoodzaakt mijn "Heroquest - Nieuwe editie" te verkopen.
Het spel is helaas niet meer compleet (we hebben er indertijd redelijk veel mee gespeeld).
Ontbreekt:
1 open deur
1 steen voor één geblokkeerd vakje
Het blad met de extra avonturen
Ik weet niet hoeveel wapens er zouden moeten zijn bij die 12 extra figuren, er zijn er in totaal 23.
Een paar zaken moeten gelijmd worden (vnl. het zwaard van de krijger). Voor een paar figuren werd een (weinig succesvolle) poging tot schilderen ondernomen.
Ik weet niet goed hoeveel vragen, ik weet alleen dat in complete en goede staat redelijk wat waard is. Een bodje mag hier of via PB.
Verzending kan via Kiala in België of (als je enkele weken geduld kunt hebben) ook in Nederland, als ik nog eens ga shoppen over de grens.
Heroquest Nieuwe editie
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
lorinsilver
- Grote Dienaar
Heroquest Nieuwe editie
Laatst gewijzigd door lorinsilver op di 16 jul 2013, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Xildur
- Munchkin
Re: Heroquest Nieuwe editie
Ik heb het 3x verkocht en 3x spijt gehad. Heb nu een oude en nieuwe liggen 
-
winter
- Uno
Wat is het verschil tussen de nieuwe editie (deze dus) en het origineel?
-
lorinsilver
- Grote Dienaar
De nieuwe editie heeft (normaal gezien) 12 extra miniatuurtjes, met afneembare wapens, en ook een blad met wat nieuwe avonturen.winter schreef:Wat is het verschil tussen de nieuwe editie (deze dus) en het origineel?
Mocht iemand het zich afvragen, dit spel is ondertussen verkocht.