D&D speler gezocht in Nijmegen!

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

GrumpyWizard
Uno

D&D speler gezocht in Nijmegen!

Bericht door GrumpyWizard »

Wie heeft er zin om zich bij ons kleine groepje te voegen? We spelen elke week op maandagavond Dungeons & Dragons (editie 3.5), en willen er graag nog iemand bij hebben. Op dit moment zijn we met 3 vaste spelers, een sporadische speler en een spelleider. De leeftijd in de groep gaat van midden twintig tot begin dertig, en we spelen nu zo'n jaartje of 6.

Voor ons is het belangrijkste spelelement plezier en we vinden het rollenspel zelf net zo leuk als de gevechten. Er is plaats voor echte rollenspelers en mensen die de Attack bonus belangrijker vinden, zolang je maar open staat het af en toe ook even niet zo serieus te nemen.

Ervaring is niet vereist, en je bent natuurlijk welkom om eerst eens een paar keer mee te doen om te kijken wat je er van vindt. Als het inderdaad bevalt hopen we wel dat je uiteindelijk (bijna) elke week meespeelt. DM ervaring is een plus.

Reageer via deze thread of stuur een persoonlijk bericht naar mijn profiel.

Hopelijk tot snel, groetjes,

J, M, A, K en V :wave:

===== EDIT 18 December 2013: =====
We hebben in de tussentijd wel 3 nieuwe spelers erbij gekregen, dus wij zijn op dit moment voorzien! Als je zoekende bent is er wel goede hoop: ik krijg ongeveer 1x per maand nog een reactie op deze post. Ik zou zeggen, stel een thread op om een nieuwe groep te beginnen. Je kansen staan goed.

Succes!
GW
Laatst gewijzigd door GrumpyWizard op wo 18 dec 2013, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Labels:
Caveman
Uno

Re: D&D speler gezocht in Nijmegen!

Bericht door Caveman »

Ik heb wel interesse! Als het goed is heb je een PB van mij ontvangen.

Groeten,

Caveman