Omdat ze toffer zijn dan space marines (vanilla) en ze hebben een 'dark' side. Maar verder blauw is mijn kleur niet

Maar vind space marines wel heel tof.
Maar de reden waarom ik aan 40k begon was omdat ik Myth had gebacked en die wilde ik toch gaan schilderen dus langs de GW shop gegaan en geïnfecteerd met de 40k virus. Waarbij ik gelijk een mini intro had gekregen met verven (niet heel veel) maar ik zag wel gelijk dat het wel mee viel zeker met de juiste verf en kwasten dus ik dacht dat kan ik ook

Dus nu Darg Vengance box gekocht en gaan schilderen en tzt een eerste game spelen.
Maar verder ik ben wel een beetje handig. Veel verbouwd in ons eigenhuis maar ik dacht dat ik niet zo creatief was. Maar het viel reuze mee dus gewoon beginnen met een paar modellen. Als tip kan je lang lopen bij de Gamesworkshop store en koop daar een basis set met verfjes zoals deze:
je gaat misschien wel de potjes haten maar voor een start is dit prima ik ben nu alles aan het om gooien naar dropper flesjes zoals vallejo heeft. En wat je dan kan hebben bij hun is een paint intro waarbij ze je helpen met basecoat primer etc. Wat SUPER handig is om net even je op weg te helpen.
Oh al laatste tip als je klaar bent dan ben je klaar ga niet net zo lang prutsen en schilderen dat het niet meer leuk is goed is goed genoeg (en als je twijfelt dan ben je klaar met je model) ander wordt het minder leuk kwam ik achter en dan schiet je niet echt op.
Maar gooi een base coat op de mini na de primer en kleur de huid een beetje en gooi wat extra kleurtjes op de juiste plek en dan een wash er overheen en dan heb je gelijk een gevoel dat je heel goed bezig bent (en dat ben je ook

)