We zullen op deze dag een fiks aantal spellen meenemen, maar mochten er verzoekjes zijn, laat maar horen! We hebben natuurlijk flink wat spelers op ons forum die best wel een spelletje mee willen nemen. Binnenkort zal er een lijstje verschijnen waar je kunt aangeven wat je eens graag zou willen spelen. Zo kunnen we zonder grote bibliotheek toch heel wat regelen.
De kosten voor de dag bedragen € 2,50 - contant afrekenen aldaar. Daarnaast hebben we afgesproken om in de zaal eten en drinken af te nemen. Let er dus op: het is niet toegestaan eigen consumpties mee te nemen / te nuttigen.
Inschrijven: stuur mij een PB'tje. Vermeld ook even als je nog mensen meeneemt. That's it!
Hou dit draadje in de gaten voor alle extra info en acties tijdens de derde BSM.CON!
BSM.CON III
Zaterdag 2 februari 2013
12:00u - Sluit
GameForce Eindhoven - Visserstraat 18A
Entree: € 2,50
Bekijk een grotere kaart
Voor de twijfelaars wil ik (net als vorig jaar) alvast de aanwezigheid van twee gerenommeerde Nederlandse uitgevers melden.
Dit jaar hebben we The Gamemaster en Quined Games bereid gevonden om hun nieuwste spellen te demonstreren.
The Gamemaster neemt daarvoor Tzolk'in en Fortuna mee. Twee mooie veelspelertitels die vast in de smaak gaan vallen.

Quined Games zal de twee meest recente spellen in de Masterprintserie demonstreren te weten: Homesteaders en Trajan. Ook deze titels zullen volgens mij voor de veelspeler interessant zijn.

EDIT: 25 januari:
Naast The Gamemaster en Quined Games die al eerder toezegden zal ook White Goblin Games van de partij zijn. De volgende spellen zullen door hen gedemoot worden:Nieuw Amsterdam,Revolver 2, Vampire Empireen Rattus Cartus

En als klap op de vuurpijl is ook de spellenverloting weer terug. De aanwezige uitgevers hebben ons weer voorzien van een aantal mooie titels en we zullen dan ook maar liefst 10 bordspellen verloten onder de aanwezige forumleden. Dus je kans op een prijs is nog nooit zo groot geweest.