Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Volgens de laatste mededeling van 999 Games komt Automobile pas in januari uit, maar ondertussen zijn ze wel in staat om het spel uit te leveren aan de Amersfoortse Spellenwinckel.
Daar ligt Automobile dus in de schappen, terwijl het spel er volgens 999 Games nog niet is.
Spellenhuis Spellenhuis
Automobile toch nog dit jaar in de winkel. In tegenstelling tot eerdere berichten verwachten wij Automobile morgen. http://bit.ly/e4TNa4 20 Dec Favorite Retweet Reply
Knullige blunder op de doos: 'wielen nar welvaart'
Je zou na 10 maanden vertraging verwachten dat e.e.a. foutloos wordt afgeleverd.
Aan de andere kant, volgens mij komt dit spel uit de sinds Spiel 2010 beruchte Duitse spellenfabriek.
Ik heb de doos in mijn handen gehad, ik vind het nieuwe art work geslaagd behalve dat de auto meeples zijn vervangen door karton, dat is erg jammer!!! En dan is het spel aan de prijs: Een bord, en wat karton en papier speelgeld...en niet eens meer die unieke car/auto meeples...
Bij Automobile is het ook opvallend dat 999 Games op hun website vermelden dat het spel bedoeld is voor 2 tot 5 spelers. Ook hier in de spellendatabase staat dat zo vermeld. Terwijl de doos wel degelijk aangeeft dat het spel voor 3 tot 5 spelers is!
Ik heb Automobile nog niet gespeeld. Rozenoorlog wel één keer, maar dat was me niet zo goed bevallen als ik had gehoopt. Nog maar eens een herkansing geven als het wordt gedemonstreerd op een beurs of zo.