WGG Releases

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Legolias
Professor Pimpel

Re: WGG Releases

Bericht door Legolias »

Ik lees op de site van feuerland dat WGG Terra Mystica in het Nederlands gaat uitbrengen. 8)

Labels:
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door 16 Feet Pauly »

Dierik schreef:De Darth Vader kaart uit het Sith deck.

Afbeelding

AAAAAHHH net waar ik al bang voor was :( jammer, krachtgebruiker? echt waar? de kracht is sterk in deze ene :D. ho well shit happens..
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Legolias schreef:Ik lees op de site van feuerland dat WGG Terra Mystica in het Nederlands gaat uitbrengen. 8)
Doet WGG zijn best om het nieuws nog even geheim te houden, hebben die Duitsers het al een paar weken op hun site staan. Feuerland moet vermoedelijk nog een beetje wennen aan samenwerking met buitenlandse partners.

Bart, kom maar op met je persbericht over dit schitterende spel. :wink:
EdwinM
Rooster Booster
Persoonlijke Ondertitel: Wallaciaan

Bericht door EdwinM »

16 Feet Pauly schreef: AAAAAHHH net waar ik al bang voor was :( jammer, krachtgebruiker? echt waar? de kracht is sterk in deze ene :D. ho well shit happens..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nunc est ludendum
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

lateralus schreef:
16 Feet Pauly schreef: AAAAAHHH net waar ik al bang voor was :( jammer, krachtgebruiker? echt waar? de kracht is sterk in deze ene :D. ho well shit happens..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Een inkijkje in het taalgevoel van een snobistische veelspeler? :lol:
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

Gevolgd door een overstapje naar de kerstgedachte:

Afbeelding
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Erwin schreef: Doet WGG zijn best om het nieuws nog even geheim te houden, hebben die Duitsers het al een paar weken op hun site staan. Feuerland moet vermoedelijk nog een beetje wennen aan samenwerking met buitenlandse partners.

Terra wat? :wink:
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

Bartjes! schreef:
Erwin schreef: Doet WGG zijn best om het nieuws nog even geheim te houden, hebben die Duitsers het al een paar weken op hun site staan. Feuerland moet vermoedelijk nog een beetje wennen aan samenwerking met buitenlandse partners.

Terra wat? :wink:
Wanneer kunnen we m verwachten Bart? Essen 2013? of eerder?
Afbeelding
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

grunnboy schreef: Wanneer kunnen we m verwachten Bart? Essen 2013? of eerder?
Een exacte releasedatum is nog onbekend op dit moment (dat is ook de reden dat wij doorgaans wachten met aankondigen van een nieuwe titel).

Er zijn behoorlijk wat uitgevers (werkt doorgaans vertragend, zoals te begrijpen valt) die instappen in de printrun voor een taaleigen versie en dat is niet meer dan terecht: wij verwachten dat Terra Mystica een regelrechte klassieker gaat worden en na nieuwe beschikbaarheid heel snel door zal dringen tot de top 50 van Boardgamegeek.
16 Feet Pauly
Critico

Erwin schreef:
lateralus schreef:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Een inkijkje in het taalgevoel van een snobistische veelspeler? :lol:
Hehe lekkerrrr :D.

Ik ben ook zo iemand die niet begrijpt waarom Duitsers alles nasynchroniseren. Maar ondertussen wel meer van de Nederlandstalige Spongebob houdt dan van zijn Engelse broertje. Het is een kwestie van wennen denk ik aan de taal.

Haha ik zie dat ik weer afdwaal ;), ik wil star wars het levende kaartspel maar al te graag een keertje spelen hoor :D lijkt me een toppertje!? :D vooral ook de verschillende facties en de decks die je bouwt :D. Wat ik wel denk is dat je je gaat vervelen met de depletion fiches als je het spel echt goed kent. Dat wil zeggen dat je ze niet meer gebruikt omdat je het spel snel wil spelen.

Queue remark about Spongebob: eeeeeennn GO!?
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

16 Feet Pauly schreef:Haha ik zie dat ik weer afdwaal ;)
Valt mee. Ik vind het best leuk om te lezen dat je een Engels broertje hebt. Wel een beetje sneu voor hem dat je meer van een tekenfilmfiguurtje houdt dan van hem. :twisted:
stefaan
Caballero

Bericht door stefaan »

Bartjes! schreef:
grunnboy schreef: Wanneer kunnen we m verwachten Bart? Essen 2013? of eerder?
Een exacte releasedatum is nog onbekend op dit moment (dat is ook de reden dat wij doorgaans wachten met aankondigen van een nieuwe titel).

Er zijn behoorlijk wat uitgevers (werkt doorgaans vertragend, zoals te begrijpen valt) die instappen in de printrun voor een taaleigen versie en dat is niet meer dan terecht: wij verwachten dat Terra Mystica een regelrechte klassieker gaat worden en na nieuwe beschikbaarheid heel snel door zal dringen tot de top 50 van Boardgamegeek.
Ook al begrijp ik die gewoonte, ik vrees toch dat jullie daardoor soms verkoopvolume mislopen. Had ik niet geweten via iemand uit de sector dat hij bij jullie zou verschijnen, ik zou internationaal besteld hebben, en zo zijn er denk ik nog veelspelers (en dat is toch het enige, beperkte marktsegment dat interesse zal tonen in dit spel.
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

stefaan schreef:Ook al begrijp ik die gewoonte, ik vrees toch dat jullie daardoor soms verkoopvolume mislopen. Had ik niet geweten via iemand uit de sector dat hij bij jullie zou verschijnen, ik zou internationaal besteld hebben, en zo zijn er denk ik nog veelspelers (en dat is toch het enige, beperkte marktsegment dat interesse zal tonen in dit spel.
Je hebt een punt. Het is wellicht een idee om zo’n titel via Twitter en andere bekende kanalen voor spellennieuwtjes () toch aan te kondigen met de toevoeging dat de releasedatum nog niet is bepaald. Bij zware veelspelertitels scheelt dit vast omzet.
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

Ik ben het hier mee eens. Ik wacht nu ook tot ie uitkomt bij white goblin. Als t spel beter verkrijgbaar was had ik m misschien al gekocht.
Afbeelding
16 Feet Pauly
Critico

grunnboy schreef:Ik ben het hier mee eens. Ik wacht nu ook tot ie uitkomt bij white goblin. Als t spel beter verkrijgbaar was had ik m misschien al gekocht.
Welke spel? ;) hehehe Bart heeft nog niks gezegd waar hebben jullie het over oh oh oh.