WGG Releases
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Legolias
- Professor Pimpel
Re: WGG Releases
Ik lees op de site van feuerland dat WGG Terra Mystica in het Nederlands gaat uitbrengen. 
Labels:
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dierik schreef:De Darth Vader kaart uit het Sith deck.
AAAAAHHH net waar ik al bang voor was
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Doet WGG zijn best om het nieuws nog even geheim te houden, hebben die Duitsers het al een paar weken op hun site staan. Feuerland moet vermoedelijk nog een beetje wennen aan samenwerking met buitenlandse partners.Legolias schreef:Ik lees op de site van feuerland dat WGG Terra Mystica in het Nederlands gaat uitbrengen.
Bart, kom maar op met je persbericht over dit schitterende spel.
-
EdwinM
- Rooster Booster
- Persoonlijke Ondertitel: Wallaciaan
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO16 Feet Pauly schreef: AAAAAHHH net waar ik al bang voor wasjammer, krachtgebruiker? echt waar? de kracht is sterk in deze ene
. ho well shit happens..
Nunc est ludendum
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Een inkijkje in het taalgevoel van een snobistische veelspeler?lateralus schreef:NOOOOOOOOOOOOOOOOOO16 Feet Pauly schreef: AAAAAHHH net waar ik al bang voor wasjammer, krachtgebruiker? echt waar? de kracht is sterk in deze ene
. ho well shit happens..
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Gevolgd door een overstapje naar de kerstgedachte:

-
Bartjes!
- Uitgever
Terra wat?Erwin schreef: Doet WGG zijn best om het nieuws nog even geheim te houden, hebben die Duitsers het al een paar weken op hun site staan. Feuerland moet vermoedelijk nog een beetje wennen aan samenwerking met buitenlandse partners.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Wanneer kunnen we m verwachten Bart? Essen 2013? of eerder?Bartjes! schreef:Terra wat?Erwin schreef: Doet WGG zijn best om het nieuws nog even geheim te houden, hebben die Duitsers het al een paar weken op hun site staan. Feuerland moet vermoedelijk nog een beetje wennen aan samenwerking met buitenlandse partners.
-
Bartjes!
- Uitgever
Een exacte releasedatum is nog onbekend op dit moment (dat is ook de reden dat wij doorgaans wachten met aankondigen van een nieuwe titel).grunnboy schreef: Wanneer kunnen we m verwachten Bart? Essen 2013? of eerder?
Er zijn behoorlijk wat uitgevers (werkt doorgaans vertragend, zoals te begrijpen valt) die instappen in de printrun voor een taaleigen versie en dat is niet meer dan terecht: wij verwachten dat Terra Mystica een regelrechte klassieker gaat worden en na nieuwe beschikbaarheid heel snel door zal dringen tot de top 50 van Boardgamegeek.
-
16 Feet Pauly
- Critico
Hehe lekkerrrrErwin schreef:Een inkijkje in het taalgevoel van een snobistische veelspeler?lateralus schreef:NOOOOOOOOOOOOOOOOOO16 Feet Pauly schreef: AAAAAHHH net waar ik al bang voor wasjammer, krachtgebruiker? echt waar? de kracht is sterk in deze ene
. ho well shit happens..
Ik ben ook zo iemand die niet begrijpt waarom Duitsers alles nasynchroniseren. Maar ondertussen wel meer van de Nederlandstalige Spongebob houdt dan van zijn Engelse broertje. Het is een kwestie van wennen denk ik aan de taal.
Haha ik zie dat ik weer afdwaal
Queue remark about Spongebob: eeeeeennn GO!?
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Valt mee. Ik vind het best leuk om te lezen dat je een Engels broertje hebt. Wel een beetje sneu voor hem dat je meer van een tekenfilmfiguurtje houdt dan van hem.16 Feet Pauly schreef:Haha ik zie dat ik weer afdwaal
-
stefaan
- Caballero
Ook al begrijp ik die gewoonte, ik vrees toch dat jullie daardoor soms verkoopvolume mislopen. Had ik niet geweten via iemand uit de sector dat hij bij jullie zou verschijnen, ik zou internationaal besteld hebben, en zo zijn er denk ik nog veelspelers (en dat is toch het enige, beperkte marktsegment dat interesse zal tonen in dit spel.Bartjes! schreef:Een exacte releasedatum is nog onbekend op dit moment (dat is ook de reden dat wij doorgaans wachten met aankondigen van een nieuwe titel).grunnboy schreef: Wanneer kunnen we m verwachten Bart? Essen 2013? of eerder?
Er zijn behoorlijk wat uitgevers (werkt doorgaans vertragend, zoals te begrijpen valt) die instappen in de printrun voor een taaleigen versie en dat is niet meer dan terecht: wij verwachten dat Terra Mystica een regelrechte klassieker gaat worden en na nieuwe beschikbaarheid heel snel door zal dringen tot de top 50 van Boardgamegeek.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Je hebt een punt. Het is wellicht een idee om zo’n titel via Twitter en andere bekende kanalen voor spellennieuwtjes () toch aan te kondigen met de toevoeging dat de releasedatum nog niet is bepaald. Bij zware veelspelertitels scheelt dit vast omzet.stefaan schreef:Ook al begrijp ik die gewoonte, ik vrees toch dat jullie daardoor soms verkoopvolume mislopen. Had ik niet geweten via iemand uit de sector dat hij bij jullie zou verschijnen, ik zou internationaal besteld hebben, en zo zijn er denk ik nog veelspelers (en dat is toch het enige, beperkte marktsegment dat interesse zal tonen in dit spel.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Ik ben het hier mee eens. Ik wacht nu ook tot ie uitkomt bij white goblin. Als t spel beter verkrijgbaar was had ik m misschien al gekocht.
-
16 Feet Pauly
- Critico
Welke spel?grunnboy schreef:Ik ben het hier mee eens. Ik wacht nu ook tot ie uitkomt bij white goblin. Als t spel beter verkrijgbaar was had ik m misschien al gekocht.