Agricola

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Wim 999
Uitgever

Bericht door Wim 999 »

cymric schreef:Ik dacht hetzelfde, maar aangezien alleen Filou / Minoes is opgepikt (en dan alleen nog vanwege het thema; het spelletje zelf is maar zozo) vrees ik eerlijk gezegd het ergste.
Tsja, we zijn een bedrijf hè, en we denken dat Minoes wel goed zal verkopen. Ik vind het een vermakelijk tussendoortje waarbij ook de niet-speler leuk kan meedoen. Mensen die wel graag pokeren maar geen bordspellen spelen kun je hier goed mee vermaken volgens mij. Het heeft vaak wel een hoop gelach tot gevolg en da's altijd goed.

Maar voor het stevigere werk heb je inderdaad andere titels nodig. Ik mag graag Age of Renaissance spelen, helaas heb ik daar zo zelden genoeg tijd voor.

Wat Agricola betreft... Over een week of 3 weten we meer.

Labels:
Tom
Professor Pimpel

Bericht door Tom »

Wim 999 schreef: Wat Agricola betreft... Over een week of 3 weten we meer.
Hou ons zeker op de hoogte, h!
Wim 999
Uitgever

Bericht door Wim 999 »

Tom schreef:
Wim 999 schreef: Wat Agricola betreft... Over een week of 3 weten we meer.
Hou ons zeker op de hoogte, h!
Reken maar!
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Uwe Roseveld heeft een kleine wijziging bekendgemaakt die in de eerstvolgende versie doorgevoerd zal worden. De kaart "Neem 1 steen" uit de serie voor drie spelers wordt gewijzigd in "Neem 1 steen/hout/leem of riet".

Voor het volledige bericht zie: Wijziging kaart Agricola
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Wim 999 schreef:
Da's overmorgen! :-)
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

Dierik schreef:Uwe Roseveld heeft een kleine wijziging bekendgemaakt die in de eerstvolgende versie doorgevoerd zal worden. De kaart "Neem 1 steen" uit de serie voor drie spelers wordt gewijzigd in "Neem 1 steen/hout/leem of riet".
Roseveld, Rozenperk, Rozengeur..... hoe heet die ook alweer? :-)
Tom
Professor Pimpel

Bericht door Tom »

Bartjes! schreef:
Wim 999 schreef:
Ja ja, ondertussen is dat morgen! :D :D
Ik ben benieuwd!
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Erwin schreef:
Dierik schreef:Uwe Roseveld heeft een kleine wijziging bekendgemaakt die in de eerstvolgende versie doorgevoerd zal worden. De kaart "Neem 1 steen" uit de serie voor drie spelers wordt gewijzigd in "Neem 1 steen/hout/leem of riet".
Roseveld, Rozenperk, Rozengeur..... hoe heet die ook alweer? :-)
Ik was denk ik even in de war met die Amerikaanse president...... :oops:
Wim 999
Uitgever

Bericht door Wim 999 »

Tom schreef:
Bartjes! schreef:
Wim 999 schreef:
Ja ja, ondertussen is dat morgen! :D :D
Ik ben benieuwd!
Inhoudelijk kan ik nog weinig mededelen anders dat dan we in gesprek zijn met Lookout Games. Alles kan nog...
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Ik vind het wel mooi van je dat je stipt 21-2 reageert, Wim, al levert het ons verder nauwelijks interessante nieuwe info op :-)
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

Bartjes! schreef:Ik vind het wel mooi van je dat je stipt 21-2 reageert, Wim, al levert het ons verder nauwelijks interessante nieuwe info op :-)
Wel, blijkbaar is er interesse voor publicatie, anders waren er geen gesprekken meer. Toch? Da's al positief!
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant

Bericht door cymric »

Praten kost niets. Handtekeningen, die zijn pas prijzig. Ik kan er dus nog niet warm of koud van worden.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

BaSL schreef:
Bartjes! schreef:Ik vind het wel mooi van je dat je stipt 21-2 reageert, Wim, al levert het ons verder nauwelijks interessante nieuwe info op :-)
Wel, blijkbaar is er interesse voor publicatie, anders waren er geen gesprekken meer. Toch? Da's al positief!
Hmm, ik weet niet of dit positief is. Als dergelijke gesprekken na de nodige weken nog niets hebben opgeleverd, lag er mogelijk een gapend gat tussen de gevraagde licentievergoeding en productiekosten en de wensen van 999 Games.
Wim 999
Uitgever

Bericht door Wim 999 »

Erwin schreef:
BaSL schreef:
Hmm, ik weet niet of dit positief is. Als dergelijke gesprekken na de nodige weken nog niets hebben opgeleverd, lag er mogelijk een gapend gat tussen de gevraagde licentievergoeding en productiekosten en de wensen van 999 Games.
Dat er veel tijd tussen zit wil niet zeggen dat er al die tijd wordt gesproken. Zo rond Nürnberg is het erg druk met allerlei nieuwe projecten. En begin van het jaar is het intern enorm druk geweest met alle voorjaarsreleases. Kortom, alle communicatie die er geweest is had bij wijze van spreken best in één dag gekund maar daar was geen tijd voor (heerlijk rare zin is dat geworden).
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Op www.lookout-games.de zijn twee uitbreidingen te downloaden die bij de tweede versie van Agricola standaard bijgevoegd zijn.

Uitbreiding Familieversie

Uitbreiding driepersoonsspel

Voor het volledige bericht klik op: Uitbreidingen Agricola