Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
cymric schreef:Ik dacht hetzelfde, maar aangezien alleen Filou / Minoes is opgepikt (en dan alleen nog vanwege het thema; het spelletje zelf is maar zozo) vrees ik eerlijk gezegd het ergste.
Tsja, we zijn een bedrijf hè, en we denken dat Minoes wel goed zal verkopen. Ik vind het een vermakelijk tussendoortje waarbij ook de niet-speler leuk kan meedoen. Mensen die wel graag pokeren maar geen bordspellen spelen kun je hier goed mee vermaken volgens mij. Het heeft vaak wel een hoop gelach tot gevolg en da's altijd goed.
Maar voor het stevigere werk heb je inderdaad andere titels nodig. Ik mag graag Age of Renaissance spelen, helaas heb ik daar zo zelden genoeg tijd voor.
Wat Agricola betreft... Over een week of 3 weten we meer.
Uwe Roseveld heeft een kleine wijziging bekendgemaakt die in de eerstvolgende versie doorgevoerd zal worden. De kaart "Neem 1 steen" uit de serie voor drie spelers wordt gewijzigd in "Neem 1 steen/hout/leem of riet".
Dierik schreef:Uwe Roseveld heeft een kleine wijziging bekendgemaakt die in de eerstvolgende versie doorgevoerd zal worden. De kaart "Neem 1 steen" uit de serie voor drie spelers wordt gewijzigd in "Neem 1 steen/hout/leem of riet".
Roseveld, Rozenperk, Rozengeur..... hoe heet die ook alweer?
Dierik schreef:Uwe Roseveld heeft een kleine wijziging bekendgemaakt die in de eerstvolgende versie doorgevoerd zal worden. De kaart "Neem 1 steen" uit de serie voor drie spelers wordt gewijzigd in "Neem 1 steen/hout/leem of riet".
Roseveld, Rozenperk, Rozengeur..... hoe heet die ook alweer?
Ik was denk ik even in de war met die Amerikaanse president......
Bartjes! schreef:Ik vind het wel mooi van je dat je stipt 21-2 reageert, Wim, al levert het ons verder nauwelijks interessante nieuwe info op
Wel, blijkbaar is er interesse voor publicatie, anders waren er geen gesprekken meer. Toch? Da's al positief!
Hmm, ik weet niet of dit positief is. Als dergelijke gesprekken na de nodige weken nog niets hebben opgeleverd, lag er mogelijk een gapend gat tussen de gevraagde licentievergoeding en productiekosten en de wensen van 999 Games.
Bartjes! schreef:Ik vind het wel mooi van je dat je stipt 21-2 reageert, Wim, al levert het ons verder nauwelijks interessante nieuwe info op
Wel, blijkbaar is er interesse voor publicatie, anders waren er geen gesprekken meer. Toch? Da's al positief!
Hmm, ik weet niet of dit positief is. Als dergelijke gesprekken na de nodige weken nog niets hebben opgeleverd, lag er mogelijk een gapend gat tussen de gevraagde licentievergoeding en productiekosten en de wensen van 999 Games.
Dat er veel tijd tussen zit wil niet zeggen dat er al die tijd wordt gesproken. Zo rond Nürnberg is het erg druk met allerlei nieuwe projecten. En begin van het jaar is het intern enorm druk geweest met alle voorjaarsreleases. Kortom, alle communicatie die er geweest is had bij wijze van spreken best in één dag gekund maar daar was geen tijd voor (heerlijk rare zin is dat geworden).