weg

Het uitstalraam voor verkoop van je tweedehandsspellen (particulier)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.

Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
johny_bordspelmania
Veenboer
Persoonlijke Ondertitel: johny

weg

Bericht door johny_bordspelmania »

weg
Laatst gewijzigd door johny_bordspelmania op wo 10 apr 2013, 04:12, 1 keer totaal gewijzigd.
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: catan goud & piraten(kaartspel)

Bericht door maxitaxi777 »

Ik snap niet dat je niet reageert op pb's van meerdere mensen (waaronder mijn pb over Carcassonne die Schule destijds). Ondertussen open je wel nieuwe topics met dingen die je verkoopt. Zou het dan ook niet netjes zijn om response te geven op pb's?
johny_bordspelmania
Veenboer
Persoonlijke Ondertitel: johny

Bericht door johny_bordspelmania »

maxitaxi777 schreef:Ik snap niet dat je niet reageert op pb's van meerdere mensen (waaronder mijn pb over Carcassonne die Schule destijds). Ondertussen open je wel nieuwe topics met dingen die je verkoopt. Zou het dan ook niet netjes zijn om response te geven op pb's?

als je de antwoorden die je krijgt niet bevalt kan ikdaar niks aan doen.
Ik wou deze uitbreding niet verkopen alleen in eerste instantie, maar omdat ik vandaag in een goede bui ben.

Ik ga de uitbreiding niet opsturen maar je kunt de uitbreiding (carcasson ne die schule)gratis krijgen op een spellendag.
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door maxitaxi777 »

johny_bordspelmania schreef:
maxitaxi777 schreef:Ik snap niet dat je niet reageert op pb's van meerdere mensen (waaronder mijn pb over Carcassonne die Schule destijds). Ondertussen open je wel nieuwe topics met dingen die je verkoopt. Zou het dan ook niet netjes zijn om response te geven op pb's?

als je de antwoorden die je krijgt niet bevalt kan ikdaar niks aan doen.
Ik wou deze uitbreding niet verkopen alleen in eerste instantie, maar omdat ik vandaag in een goede bui ben.

Ik ga de uitbreiding niet opsturen maar je kunt de uitbreiding (carcasson ne die schule)gratis krijgen op een spellendag.
Nu weet ik in elk geval wat ;). Toch was direct een simpel antwoord via pb natuurlijk makkelijker geweest.