weg
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: catan goud & piraten(kaartspel)
Ik snap niet dat je niet reageert op pb's van meerdere mensen (waaronder mijn pb over Carcassonne die Schule destijds). Ondertussen open je wel nieuwe topics met dingen die je verkoopt. Zou het dan ook niet netjes zijn om response te geven op pb's?
-
johny_bordspelmania
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: johny
maxitaxi777 schreef:Ik snap niet dat je niet reageert op pb's van meerdere mensen (waaronder mijn pb over Carcassonne die Schule destijds). Ondertussen open je wel nieuwe topics met dingen die je verkoopt. Zou het dan ook niet netjes zijn om response te geven op pb's?
als je de antwoorden die je krijgt niet bevalt kan ikdaar niks aan doen.
Ik wou deze uitbreding niet verkopen alleen in eerste instantie, maar omdat ik vandaag in een goede bui ben.
Ik ga de uitbreiding niet opsturen maar je kunt de uitbreiding (carcasson ne die schule)gratis krijgen op een spellendag.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Nu weet ik in elk geval watjohny_bordspelmania schreef:maxitaxi777 schreef:Ik snap niet dat je niet reageert op pb's van meerdere mensen (waaronder mijn pb over Carcassonne die Schule destijds). Ondertussen open je wel nieuwe topics met dingen die je verkoopt. Zou het dan ook niet netjes zijn om response te geven op pb's?
als je de antwoorden die je krijgt niet bevalt kan ikdaar niks aan doen.
Ik wou deze uitbreding niet verkopen alleen in eerste instantie, maar omdat ik vandaag in een goede bui ben.
Ik ga de uitbreiding niet opsturen maar je kunt de uitbreiding (carcasson ne die schule)gratis krijgen op een spellendag.