Koninginnenacht/-dag

Voor alle onderwerpen die niets met spellen te maken hebben

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

usurper
Geheim Genootschap

Re: Koninginnenacht/-dag

Bericht door usurper »

Nog even terug gegaan met de kinderen naar de vrijmarkt.
Vond ik nog lost cities, civilization (een oudje uit 1980), clans voor 3,50 samen. Mocht ik ook nog een gratis keezbord variant meenemen die helemaal nieuw was. Die wilde mijn moeder graag hebben.

Ik heb wel lord of the rings risk en afrika laten liggen, omdat ik die te duur vond.
Laatst gewijzigd door usurper op wo 01 mei 2013, 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
We live to survive our paradoxes
Legolias
Professor Pimpel

Bericht door Legolias »

Ik heb eigenlijk alleen maar spellen VERKOCHT. Hier op de vrijmarkt niets interessants kunnen vinden. Metro, let's take a hike, de hobbit (oude versie), Lego spellen, Angry birds spel en nog wat kinderspul verkocht. In totaal heeft het denk ik 25 a 30 euro opgeleverd. Is er weer ruimte voor nieuwe spellen :D
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Peter Hein »

Erwin schreef:
Xildur schreef:Even een discussiepuntje: Over wie zegt het nou meer dat mannen niet koning worden als ze getrouwd zijn met de koningin en vrouwen wel koningin worden als ze getrouwd zijn met de koning?
:yawn:
Inderdaad. Negentiende-eeuws seksisme is vrij slaapverwekkend.

Tijdens mijn korte bezoek aan de vrijmarkt niks gezien, behalve heel veel troep. Ik denk dat ik niet naar de goede plekken ga.
Afbeelding
Xildur
Munchkin

Bericht door Xildur »

Flash schreef:
Xildur schreef:Even een discussiepuntje: Over wie zegt het nou meer dat mannen niet koning worden als ze getrouwd zijn met de koningin en vrouwen wel koningin worden als ze getrouwd zijn met de koning?
Dat zegt iets over de wet. In de wet staat dat de koning altijd aan het hoofd van het koninkrijk staat. Daarom kan de 'aangetrouwde' man ook geen koning worden, want dan zou hij boven de koningin geplaats worden.
Nog erger dus, lekker klassiek dat de man boven de vrouw staat.
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Peter Hein schreef:Tijdens mijn korte bezoek aan de vrijmarkt niks gezien, behalve heel veel troep. Ik denk dat ik niet naar de goede plekken ga.
Ik dacht even dat ik jou als razende oranjereporter zonder opblaaskroon op mijn beeldbuis zag verschijnen. :wink:
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

ik denk dat je vooral de grote steden moet vermijden, en gewoon langs een paar dorpjes moet gaan touren ;)
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek

Bericht door Peter Hein »

Erwin schreef:
Peter Hein schreef:Tijdens mijn korte bezoek aan de vrijmarkt niks gezien, behalve heel veel troep. Ik denk dat ik niet naar de goede plekken ga.
Ik dacht even dat ik jou als razende oranjereporter zonder opblaaskroon op mijn beeldbuis zag verschijnen. :wink:
Dat zal mijn broer geweest zijn 8)
Afbeelding
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Uit solidariteit met alle Nederlanders, hebben wij onze spelavond gisterenavond besloten met een partijtje Sjoelen.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Piet schreef:Uit solidariteit met alle Nederlanders, hebben wij onze spelavond gisterenavond besloten met een partijtje Sjoelen.
Blijf leuk toch. :wink:
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Piet schreef:Uit solidariteit met alle Nederlanders, hebben wij onze spelavond gisterenavond besloten met een partijtje Sjoelen.
Persoonlijk vond ik jouw invulling van solidariteit op een vorige 30 april smaakvoller. Hmmm, proost........ :wink:
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Erwin schreef:
Persoonlijk vond ik jouw invulling van solidariteit op een vorige 30 april smaakvoller. Hmmm, proost........ :wink:
Ik hou het weekend van 26-27/04/2014 alvast vrij voor een nieuwe bezoek aan jouw regio. Ik vind wel ergens een oranje shirt om onopvallend in de massa te verdwijnen.