Nog even terug gegaan met de kinderen naar de vrijmarkt.
Vond ik nog lost cities, civilization (een oudje uit 1980), clans voor 3,50 samen. Mocht ik ook nog een gratis keezbord variant meenemen die helemaal nieuw was. Die wilde mijn moeder graag hebben.
Ik heb wel lord of the rings risk en afrika laten liggen, omdat ik die te duur vond.
Koninginnenacht/-dag
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
usurper
- Geheim Genootschap
Re: Koninginnenacht/-dag
Laatst gewijzigd door usurper op wo 01 mei 2013, 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
We live to survive our paradoxes
-
Legolias
- Professor Pimpel
Ik heb eigenlijk alleen maar spellen VERKOCHT. Hier op de vrijmarkt niets interessants kunnen vinden. Metro, let's take a hike, de hobbit (oude versie), Lego spellen, Angry birds spel en nog wat kinderspul verkocht. In totaal heeft het denk ik 25 a 30 euro opgeleverd. Is er weer ruimte voor nieuwe spellen 
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Inderdaad. Negentiende-eeuws seksisme is vrij slaapverwekkend.Erwin schreef:Xildur schreef:Even een discussiepuntje: Over wie zegt het nou meer dat mannen niet koning worden als ze getrouwd zijn met de koningin en vrouwen wel koningin worden als ze getrouwd zijn met de koning?
Tijdens mijn korte bezoek aan de vrijmarkt niks gezien, behalve heel veel troep. Ik denk dat ik niet naar de goede plekken ga.
-
Xildur
- Munchkin
Nog erger dus, lekker klassiek dat de man boven de vrouw staat.Flash schreef:Dat zegt iets over de wet. In de wet staat dat de koning altijd aan het hoofd van het koninkrijk staat. Daarom kan de 'aangetrouwde' man ook geen koning worden, want dan zou hij boven de koningin geplaats worden.Xildur schreef:Even een discussiepuntje: Over wie zegt het nou meer dat mannen niet koning worden als ze getrouwd zijn met de koningin en vrouwen wel koningin worden als ze getrouwd zijn met de koning?
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik dacht even dat ik jou als razende oranjereporter zonder opblaaskroon op mijn beeldbuis zag verschijnen.Peter Hein schreef:Tijdens mijn korte bezoek aan de vrijmarkt niks gezien, behalve heel veel troep. Ik denk dat ik niet naar de goede plekken ga.
-
aicirtap
- Critico
ik denk dat je vooral de grote steden moet vermijden, en gewoon langs een paar dorpjes moet gaan touren 
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
Dat zal mijn broer geweest zijnErwin schreef:Ik dacht even dat ik jou als razende oranjereporter zonder opblaaskroon op mijn beeldbuis zag verschijnen.Peter Hein schreef:Tijdens mijn korte bezoek aan de vrijmarkt niks gezien, behalve heel veel troep. Ik denk dat ik niet naar de goede plekken ga.
-
Piet
- Beheerder
Uit solidariteit met alle Nederlanders, hebben wij onze spelavond gisterenavond besloten met een partijtje Sjoelen.
-
Dierik
- Erelid
Blijf leuk toch.Piet schreef:Uit solidariteit met alle Nederlanders, hebben wij onze spelavond gisterenavond besloten met een partijtje Sjoelen.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Persoonlijk vond ik jouw invulling van solidariteit op een vorige 30 april smaakvoller. Hmmm, proost........Piet schreef:Uit solidariteit met alle Nederlanders, hebben wij onze spelavond gisterenavond besloten met een partijtje Sjoelen.
-
Piet
- Beheerder
Ik hou het weekend van 26-27/04/2014 alvast vrij voor een nieuwe bezoek aan jouw regio. Ik vind wel ergens een oranje shirt om onopvallend in de massa te verdwijnen.Erwin schreef:Persoonlijk vond ik jouw invulling van solidariteit op een vorige 30 april smaakvoller. Hmmm, proost........Piet schreef:Uit solidariteit met alle Nederlanders, hebben wij onze spelavond gisterenavond besloten met een partijtje Sjoelen.