Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
ik had ook ff een vraagje over kolonisten kaartspel, namelijk: ik heb de cd-rom, waar kan ik nou tegen andere mensen online spelen? en dus, met alle uitbreidingen?
Bring down the government
they don't, they don't speak for us
met cd-rom weet ik niet waar je terecht kunt (er schijnt een server voor te zijn maar die ligt al een poosje plat), maar wat ik van kolonisten.nl gelezen heb, kun je daar zowiezo geen uitbreidingen voor kiezen. (meer info kun je lezen en vragen op www.kolonisten.nl)
Op feuerteufel.nl kun je feuerteufel downloaden (een versie van online kaartspel) dit kun je zowiezo met alle uitbreidingen spelen (Barbaren en H(andelsheren?) nog niet), op het moment (de server ligt nog even(tjes) plat)alleen via ip adres (bv msn of wannagame messenger), maar normaliter via de lobby en het in het programma ingebouwde lijstje van online spelen.
[quote="unborn chikken voice"]ik had ook ff een vraagje over kolonisten kaartspel, namelijk: ik heb de cd-rom, waar kan ik nou tegen andere mensen online spelen? en dus, met alle uitbreidingen?[/quote]
Hoi hier dus een reactie van een Catanverslaafde (hihihi), als je naar www.feuerteufel.nl gaat, kan je online tegen anderen spelen ( o.a. tegen mij).
Bij www.Catanweb.net komt de moderator, ene Tsja van Feuerteufel vaak, vraag maar ns naar hem dan.....
Komt er tijdens de Spellenspektakel ook een toernooi van Kolonisten van Catan? ik zou een heleboel mensen weten, die hieraan mee willen doen.
Veel succes en groetjes van Caro
Caro schreef:
Hoi hier dus een reactie van een Catanverslaafde (hihihi), als je naar www.feuerteufel.nl gaat, kan je online tegen anderen spelen ( o.a. tegen mij)
Als je naar www.kolonisten.nl fietst is de kans heel groot dat je tsja daar vind.
unborn chikken voice schreef:Ik zal es gaan kijken, dank jullie wel.
Heb net de toernooiregels doorgelezen. Kan iemand mij vertellen wat leuker is? de gewone regels of de toernooiregels.
Voor een gewoon potje zijn de basisregels meer dan voldoende. Mocht er een moment komen dat je een aantal uitbreidingen hebt en voldoende vrienden met hun eigen spellen en uitbreidingen, dan kan het interessant worden om je eigen deck te maken en daarmee te experimenteren, maar zoals Walter al zei is het handig om dat pas te doen als je de kaarten kent, anders wordt het lastig om een deck samen te stellen!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
De Struikrover schreef:[maar zoals Walter al zei is het handig om dat pas te doen als je de kaarten kent, anders wordt het lastig om een deck samen te stellen!
Naja, dat is geen probleem.
Bring down the government
they don't, they don't speak for us
De Struikrover schreef:[maar zoals Walter al zei is het handig om dat pas te doen als je de kaarten kent, anders wordt het lastig om een deck samen te stellen!
Naja, dat is geen probleem.
Volgens mij is het eenvoudiger als je de kaarten kent uit het spelen van het spel om een deck samen te stellen: het is niet noodzakelijk maar wel handig!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!