58 - Met welke spelauteur zouden jullie graag een kopje koffie of thee willen drinken?
We hebben al aan de dis gezeten met Friedeman Friese ...alleen wisten we dat zelf niet

. En hij zat wat veraf

. We hoorden pas achteraf dat die vreemde vogel met zijn groene haar mr. Fremde federn was.
Ik zou wel eens met Stefan Feld willen praten. Ik ben wel benieuwd hoe hij het klaarspeelt om aan zo'n tempo zo veel goede spellen uit te brengen.
Michael Mensel en Franz Vohwinkel zijn ook wel mensen die mijn interesse serieus kunnen wekken. Ik teken zelf graag af en toe, en die mannen zijn echte toppers in hun vak !
Voor het overige zit ik met ieder aangenaam mens graag aan de koffie

.
Erwin schreef:The wasp schreef:We gaan niet zo veel anders doen. Misschien wat voorzichtiger zijn in het verspreiden van info

. En niet te veel rondsturen naar verschillende publishers.
Volgens mij is het gedrag van Queen Games niet representatief voor de branche. De eigenaar van die tent opereert binnen een eigen normen en waarden systeem. Word van deze ervaring niet te schuw.
Dit had ik inderdaad ook gehoord. Het is niet meteen de meest populaire mens van de game business

Maar bedankt voor de geruststelling. Te achterdochtig zijn is inderdaad ook niet fijn.
59. Vinden jullie het belangrijk dat een spelauteur betrokken blijft bij zijn product nadat het product al gecreëerd is? Wat doen jullie zelf hieraan (bijv. contact met winkeliers / klanten / BGG, enz.)?
Dat vinden we heel belangrijk, zowel voor jullie als voor ons.
Voor ons is het interessant om te horen wat men van het spel vind. Elke commentaar kan nuttig zijn voor een volgend spel. We komen pas piepen, en als je contact hebt met de spelers , leer je enorm veel bij.
Het is ook belangrijk voor Yedo zelf. Als je er kort op zit , kan je makkelijk en snel misverstanden de wereld uit helpen.
En we vinden het ook belangrijk ten opzichte van jullie. Ik vind het nog steeds raar dat mensen effectief geld geven voor ons spel. Dus wil ik ook dat iedereen er ten volle van kan genieten. Dus staan we steeds open voor vragen, commentaren, ... Ik ben vooral heel actief op fora, met Boardgamegeek op kop. We hebben ook al clubs gedaan, reviewcopy's verstuurd, als klantendienst gefungeerd, probleempjes opgelost, reserve onderdelen bezorgd ... kortom, financieel gezien zijn we echt slecht bezig

, maar op vlak van voldoening is het super!
Ik moet wel zeggen dat ik nu al bepaalde zaken moet leren doorschuiven naar de bevoegde instantie

. Want ik stopte er te veel tijd in. Mijn geizn, werk en nieuwe prototype begonnen eronder te lijden. En dat mag nooit de bedoeling zijn.
In een perfecte wereld zouden we elke weekend wel ergens een demo spelen, clubs bezoeken en dozen uitdelen...maar helaas