Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
De laatste 2-3 maanden waren heel hectisch, waardoor ik helemaal niks heb kunnen doen aan mijn spel. Hopelijk is dit nu voorbij en kan ik me op leukere dingen concentreren. De Nederlandse handleiding is bijna af, eenmaal deze een beetje proper is gedrukt kan ik enkele van mijn prototypes uitsturen om getest te worden. Ik ben ook bezig met enkele gerichte feedback-vragen op te stellen met de bedoeling te weten te komen hoe anderen ernaar kijken.
Ik heb het spel eindelijk aangekondigd op boardgamegeek dus ik ben niet van plan nog zaken te gaan verzwijgen
Interessant en erg leuk om te zien zo´n ontwikkeling door de jaren heen (van je eigen spel nota bene) . Hoop zelf ooit ook nog eens zover te komen en mijn ideeën uit te werken .
Wauw daar zit vast een hoop geld in. mooi om te zien, vooral het thema is erg grappig. Naar wie zijn die testkits gestuurd? Ik neem aan niet naar een uitgever? Ga je het zelf uitgeven?
Hehe mooi om op het einde van het filmpje dat verbasterd Engels/Nederlands te zien "Op naar de volgende fase", "on to the next fase". maar ja lekker zeiken is makkelijk .
Ik ben benieuwd naar het spel, laat maar even weten als het uit is of als je een keer in de buurt of op een beurs bent om te spelen . Ik denk dat het iets met set collection te maken heeft? Poopstie, ik had voor het plaatsen van dit bericht nog niet op de link geklikt . Dat beantwoord uiteraard mijn vragen al , joew hai.
LoL heel deze post is vrij nutteloos eigenlijk. (hmm story of my life )
Hehe ja die 'up to the next' was ik ondertussen al achter, heb het filmpje eigenlijk te snel gemaakt en helemaal geen moeite gedaan het Engels deftig te schrijven, och ja, heb nooit een echte talenknobbel gehad, meer een wiskundig type :p
Er zijn nog geen exemplaren verstuurd, de handleiding moet eerst in het Nederlands deftig af geraken.
Nee het heeft niks met set collection te maken. De grootste complimenten die ik krijg zijn 'je kan het nergens mee vergelijken' Mijn doel was om geen 'kloon' te maken van iets anders en met grotendeels unieke spelmechanismen te werken, ik hoop dat het gelukt is :p
we hebben bij spelgroep 'speelvogel', ondertussen bezoekt de maker ons nest op spelavonden, de kans gehad kennis te maken met dit nieuwe kaartspel en zoals ik op geek reeds repliceerde ... het is gewoon een heel leuk spel , niet te vergelijken met een ander ... en het blijft spannend en zelfs een tikkeltje onvoorspelbaar wie er wint, als je niet heel goed oplet wie, welke kaarten weet binnen te halen ... en vooral heb je er ook weer direct zin in om nog een 'spelletje te spelen' ... met 3,4 of meer ...
wat we dan ook een van de volgende speelvogels zullen doen ...
ik ben er zeker van dat het niet lang zal duren voor dit in de winkels te krijgen zal zijn ..
knap, leuk ; origineel en fun !
go for it leto ...go go go !
kwazi
Wow, dat ziet er echt mooi uit. Wat een werk zeg! Zoals ik al in een eerder bericht aanbood: ik zou 'm graag op onze spellenvereniging testen. Dus laat maar weten als je meer info van onze vereniging zou willen weten.
Filmpje ziet er mooi uit en het spel klinkt interessant onze groep van zo'n 10 man is altijd bereid om nog wat test te doen indien je nog testprocedure zoekt
Heb je een update? Ziet er interessant uit! Ook ik kan je spel wel testen, wellicht kunnen we prototypes uitwisselen want ik heb ook een spel in de testfase.
Excuses voor de grote vertraging, maar door onvoorziene financiële omstandigheden in mijn privé leven staat het reeds enkele maanden op een laag pitje. Ik hoop de draad na nieuwjaar terug op te kunnen pikken. Alle namen zijn genoteerd en dus niet vergeten
Ik ben de regels wat aan het herwerken, alle omslachtigheden moeten eruit, en dit zonder het spel echt veel schade toe te brengen, dit proces is het zwaarste volgens mij
Als ik eindelijk tevreden ben met de aangepaste regels spreek ik zeker de mensen aan die me ooit hebben gecontacteerd en interesse hebben getoond.
Hoe gaat het Leto? Ik heb nooit een reactie van je gehad - als je nog een actieve en kritische testgroep zoekt, stuur dan een berichtje. Zo niet, laat je het dan ook weten? We zullen feedback gestructureerd aanleveren.
Het Bord Plakt | Den Haag e.o.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?