Beta-testers gezocht

Spellen ontwerpen, verfraaien en opbergen (zip locks, sleeves, een eigen spel ontwerpen)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Leto
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Beta-testers gezocht

Bericht door Leto »

Hallo,

De laatste 2-3 maanden waren heel hectisch, waardoor ik helemaal niks heb kunnen doen aan mijn spel. Hopelijk is dit nu voorbij en kan ik me op leukere dingen concentreren. De Nederlandse handleiding is bijna af, eenmaal deze een beetje proper is gedrukt kan ik enkele van mijn prototypes uitsturen om getest te worden. Ik ben ook bezig met enkele gerichte feedback-vragen op te stellen met de bedoeling te weten te komen hoe anderen ernaar kijken.

Ik heb het spel eindelijk aangekondigd op boardgamegeek dus ik ben niet van plan nog zaken te gaan verzwijgen ;)

Hier is de link naar deze thread :
http://www.boardgamegeek.com/thread/993 ... ind-testin

En hier is het bijhorende filmpje, hopelijk hebben jullie er iets aan :)

Suggesties allerhande zijn altijd welkom !
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

Interessant en erg leuk om te zien zo´n ontwikkeling door de jaren heen (van je eigen spel nota bene) :). Hoop zelf ooit ook nog eens zover te komen en mijn ideeën uit te werken :P.
Wyckyd
Generalist

Bericht door Wyckyd »

Wow! Dat ziet er al heel professioneel uit. En leuk om de ontwikkeling zo in een film te zien.
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

Wauw daar zit vast een hoop geld in. mooi om te zien, vooral het thema is erg grappig. Naar wie zijn die testkits gestuurd? Ik neem aan niet naar een uitgever? Ga je het zelf uitgeven?

Hehe mooi om op het einde van het filmpje dat verbasterd Engels/Nederlands te zien :D "Op naar de volgende fase", "on to the next fase". maar ja lekker zeiken is makkelijk :D.

Ik ben benieuwd naar het spel, laat maar even weten als het uit is of als je een keer in de buurt of op een beurs bent om te spelen ;). Ik denk dat het iets met set collection te maken heeft? Poopstie, ik had voor het plaatsen van dit bericht nog niet op de link geklikt ;). Dat beantwoord uiteraard mijn vragen al ;), joew hai.

LoL heel deze post is vrij nutteloos eigenlijk. (hmm story of my life :D)
Leto
Stamhoofd

Bericht door Leto »

Hehe ja die 'up to the next' was ik ondertussen al achter, heb het filmpje eigenlijk te snel gemaakt en helemaal geen moeite gedaan het Engels deftig te schrijven, och ja, heb nooit een echte talenknobbel gehad, meer een wiskundig type :p

Er zijn nog geen exemplaren verstuurd, de handleiding moet eerst in het Nederlands deftig af geraken.

Nee het heeft niks met set collection te maken. De grootste complimenten die ik krijg zijn 'je kan het nergens mee vergelijken' ;) Mijn doel was om geen 'kloon' te maken van iets anders en met grotendeels unieke spelmechanismen te werken, ik hoop dat het gelukt is :p
Afbeelding
kwazimodo
Jakkiebak!
Persoonlijke Ondertitel: kwazimodo

Bericht door kwazimodo »

we hebben bij spelgroep 'speelvogel', ondertussen bezoekt de maker ons nest op spelavonden, de kans gehad kennis te maken met dit nieuwe kaartspel en zoals ik op geek reeds repliceerde ... het is gewoon een heel leuk spel , niet te vergelijken met een ander ... en het blijft spannend en zelfs een tikkeltje onvoorspelbaar wie er wint, als je niet heel goed oplet wie, welke kaarten weet binnen te halen ... en vooral heb je er ook weer direct zin in om nog een 'spelletje te spelen' ... met 3,4 of meer ... :-)
wat we dan ook een van de volgende speelvogels zullen doen ...
ik ben er zeker van dat het niet lang zal duren voor dit in de winkels te krijgen zal zijn ..
knap, leuk ; origineel en fun !
go for it leto ...go go go ! :-)
kwazi
Zzinderella
Professor Pimpel

Bericht door Zzinderella »

Wow, dat ziet er echt mooi uit. Wat een werk zeg! Zoals ik al in een eerder bericht aanbood: ik zou 'm graag op onze spellenvereniging testen. Dus laat maar weten als je meer info van onze vereniging zou willen weten.
janeway
Rooster Booster

Bericht door janeway »

Filmpje ziet er mooi uit en het spel klinkt interessant onze groep van zo'n 10 man is altijd bereid om nog wat test te doen indien je nog testprocedure zoekt :D
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games

Bericht door Duiker »

Heb je een update? Ziet er interessant uit! Ook ik kan je spel wel testen, wellicht kunnen we prototypes uitwisselen want ik heb ook een spel in de testfase.
Keep Exploring Games
Leto
Stamhoofd

Bericht door Leto »

Excuses voor de grote vertraging, maar door onvoorziene financiële omstandigheden in mijn privé leven staat het reeds enkele maanden op een laag pitje. Ik hoop de draad na nieuwjaar terug op te kunnen pikken. Alle namen zijn genoteerd en dus niet vergeten ;)
Afbeelding
dominique
Hazelnoot Ridder

Bericht door dominique »

Sterkte!
https://detafelplakt.com/
Arathonk
Meeple

Bericht door Arathonk »

Zoek je nog testers?
Leto
Stamhoofd

Bericht door Leto »

Ik ben de regels wat aan het herwerken, alle omslachtigheden moeten eruit, en dit zonder het spel echt veel schade toe te brengen, dit proces is het zwaarste volgens mij :D

Als ik eindelijk tevreden ben met de aangepaste regels spreek ik zeker de mensen aan die me ooit hebben gecontacteerd en interesse hebben getoond.
Afbeelding
dawnmage
Grote Dienaar

Bericht door dawnmage »

veel succes, gamebalans en goede regels zijn belangrijk.
gameplay maakt of breekt een spel, ook al is er nog zoveel thema.
Promotor speldag Enschede: Fanaat open
meer info: http://www.fanaat.utwente.nl/fanaatopen/
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist

Bericht door mazinho »

Hoe gaat het Leto? Ik heb nooit een reactie van je gehad - als je nog een actieve en kritische testgroep zoekt, stuur dan een berichtje. Zo niet, laat je het dan ook weten? We zullen feedback gestructureerd aanleveren.

Het Bord Plakt | Den Haag e.o.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding