Nieuw blog van Peter Hein en Dagmar

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

Dierik schreef:Dagmar heeft een nieuwe bijdrage geplaatst over het bezoek van Hans van Tol aan Spel aan de Maas. Hans heeft daar het prototype van de uitbreiding van "De ontembare stad" gedemonstreerd. Als je wilt weten of dat in smaak viel moet je snel doorklikken naar http://spellengek.blogspot.com/
Opmerkelijk dat hij nog steeds aan het testen is. Als mijn geheugen me niet in de steek laat, zou deze uitbreiding aanvankelijk in het voorjaar van 2007 verschijnen. Bijzondere manier van plannen... :wink:
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Tsja, de planning kan inderdaad beter. Misschien dat de uitbreiding dit spel omhoog kan trekken. Tot nu toe vind ik het een redelijk spel, niet meer dan dat.
Nekrataal
Uitgever

Bericht door Nekrataal »

Handige tip voor de plastic figuurtjes !
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Er zijn weer twee nieuwe bijdragen te lezen. Peter Hein is blijkbaar weer aan de beurt :wink: Hij blikt terug op de top 100 van 2008 (ik kijk al weer uit naar volgend jaar :D ) en breekt een lans voor de coperatieve spellen. In zijn tweede bijdrage wordt het thema SF/Fantasy belicht.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Er zijn de afgelopen drie weken weer een aantal leuke bijdragen verschenen op het blog van Dagmar en Peter Hein.

Dagmar praat ons allereerst bij over haar vakantie aan de hand van een aantal bijpassende spellen en vervolgens wordt een webmaster van een "collegasite" besproken.

Peter Hein doet verslag van een interessant potje Agricola, het spel dat de afgelopen maanden veel harten sneller deed kloppen en dat "eindelijk" in de winkels ligt :D

Tot slot neemt Dagmar ons mee naar de wereld van de "Monroe's" en de "Einsteins". Persoonlijk vond ik dit het leukste artikel van deze maand omdat er zoveel herkenbaars inzit. En tja ik ben denk ik inderdaad meer een Einstein :oops:, maar wel een van de snelle soort want ik heb een hekel aan trage spelers :D
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Dagmar heeft weer een nieuwe bijdrage geschreven over een heuse spellendag voor twee :D . Gelukkig kan ze goed tegen haar verlies :wink:
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Dagmar heeft in haar blog geschreven over Agricola. Discussieer vooral driftig mee, daar ;-)
Viva
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: la Vida

Bericht door Viva »

Dagmar slaat de spijker op de kop met haar waardering voor Agricola (Wat ons betreft dan). Zijn er ook nog niet echt over uit.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

De afgelopen week zijn er weer twee bijdragen bijgekomen. Dagmar laat ons kennismaken met Agricola Solo :? terwijl Peter Hein ingaat op het loggen van gespeelde spellen op BGG. Dat doe ik inderdaad ook sinds ruim een jaar :D
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Er is weer nieuws te vinden op dit blog. Deze keer over de wederspeelbaarheid van spellen, altijd een interessant item :D Verder een veer voor 999-games vanwege het oppakken van een aantal interessante spellen voor "ons veelspelers" :D .

En ik mag natuurlijk niet de beschrijving van Weerwolven van wakkerdam van Dagmar vergeten :wink:
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Ik vergeet af en toe even aandacht te besteden aan deze blog, maar de Essen-verslagen van zowel Dagmar als Peter Hein zijn zeker de moeite waard om even te lezen :D
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Ook een 'vers' verslag van het SSP is op dit blog te vinden :wink:
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!

Spellengek weblog

Bericht door Bart »

Ondertussen zijn er sinds vorige melding in deze rubriek verschillende nieuwe interessante bijdragen:

- Goede voornemens voor 2009 (Dagmar)
- Steam over Holland (Dagmar)
- Dominion: enkele tactische tips (Peter-Hein)
- Le Havre vs Agricola (Dagmar)
- 2008: een terugblik (Peter-Hein)

Spellengek weblog
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Re: Spellengek weblog

Bericht door Erwin »

Bart schreef:- 2008: een terugblik (Peter-Hein)
Leest net zo lekker weg als het jaarverslag van de Knizia fanclub. :wink:
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek

Re: Spellengek weblog

Bericht door Peter Hein »

Erwin schreef:Leest net zo lekker weg als het jaarverslag van de Knizia fanclub. :wink:
Hé, waar kan ik me aanmelden? :)
Afbeelding