Ik heb hem ook gekocht, uiteindelijk voor 60 euro in het Engels bij Mayfair. De reden hiervoor is dat Caverna alle verbeteringen bevat die gedaan zijn in Agricola 2 speler spel, Ora et Labora en Farmers of the Moor ten opzichte van Agricola.Legolias schreef:Mijn broer heeft Caverna gekocht. Hij was 60 euro op de beurs. Een hele grote doos met heel veel spelmateriaal. Die doos was echt heel zwaar! De inhoud lijkt op een Agricola met goodies expansion (dus pompoenen en graankolven en geen gekleurde schijfjes) en farmers of the moor ineen. Allemaal topkwaliteit materiaal. Nog niet gespeeld, maar dat komt nog.pleunie.william schreef:Je weet toch wat ie kost? Er zijn grenzen wat mij betreft, en €70 ,- is over de grens.
Terwijl Agricola ook een langere rijping heeft ondergaan en ondertussen Loyang en Le Havre voortbracht.
Ik denk dat Caverna dus ook een eindstation is en Uwe hierna weer net als met Merkator een dip krijgt en daarna weer voort gaat met deze geweldige spellen die hij bedenkt.
Caverna zal waarschijnlijk niet hetzelfde teweeg brengen als Agricola, Puerto Rico, Dominion, El Grande, Caylus, Kolonisten van Catan en Carcassonne maar dit is zeker een aanrader.
Daarnaast lijkt Glass Road een sideproject van Uwe net als Terra Mystica.