Uit Duitse bron heb ik vernomen dat de zalen inderdaad helaas een stuk rumoeriger zijn.cab schreef:Was er al bang voor, zal mij benieuwen hoe rumoerig het zal zijn met zulke oppervlakken en ook hoe ze het klimaat kunnen beheersen. Verder heb ik er al weer zin in
Spiel 2013 in hal 1,2 en 3
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spiel in hal 1,2 en 3
Labels:
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
DukeOfEarl heeft de kaarten klaar.Legolias schreef:als je even wacht, vind je binnenklort in dit topic een mooie kaart met namen van de stands in de kaart:
http://www.boardgamegeek.com/thread/105 ... -maps-soon
Dat scheelt weer wat puzzelwerk
Nu uitprinten en de markeerstift eroverheen gooien.
-
rober
- Standaard moderator
+10Mac-S schreef:DukeOfEarl heeft de kaarten klaar.Legolias schreef:als je even wacht, vind je binnenklort in dit topic een mooie kaart met namen van de stands in de kaart:
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Legolias
- Professor Pimpel
+100rober schreef:+10Mac-S schreef:DukeOfEarl heeft de kaarten klaar.Legolias schreef:als je even wacht, vind je binnenklort in dit topic een mooie kaart met namen van de stands in de kaart:
-
kimm
- Party Animal
Ondanks de map vonden we het met de groep toch een fameus zoekwerk. ook leek het ons veel meer lawaai dan de vorige edities. Grote hallen vind ik ook kwestie sfeer wel minder aantrekkelijk.
Er was op vrijdag ook wel heel wat volk. Geen enkel spel hebben we kunnen spelen, altijd volle tafels overal, of we waren op de verkeerde moment op de plaatsen.
Meestal kom ik met 1 dag wel ruimschoots toe voor de spellenbeurs in essen, maar deze keer was het wel een race tegen de klok.
Er was op vrijdag ook wel heel wat volk. Geen enkel spel hebben we kunnen spelen, altijd volle tafels overal, of we waren op de verkeerde moment op de plaatsen.
Meestal kom ik met 1 dag wel ruimschoots toe voor de spellenbeurs in essen, maar deze keer was het wel een race tegen de klok.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Ik heb een tegenovergestelde ervaring. Ik vind de nieuwe hallen beter. Ik ben 2 dagen geweest en heb veel meer kunnen spelen dan andere jaren. Het was wel luidruchtiger maar dat was nergens storend vond ik.
Ps. dit is mijn 5000 ste bericht
Ps. dit is mijn 5000 ste bericht
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Met een uitgeprinte versie van de plattegrond van Duke Of Earl was alles gemakkelijk te vinden.
Het lawaai viel me heel erg mee (ik was op het ergste voorbereid, dan kan het alleen nog maar meevallen)
Vrijdag was het goed te doen, de zaterdag was nog veel drukker.
Op beide dagen redelijk wat kunnen zien en spelen, maar sommige spellen kon je vergeten zo druk, of ze beginnen net en we wilden niet wachten. Soms een beetje geluk hebben en meteen aanschuiven. Of anders alleen maar regels mee luisteren, regelboekje lezen en meekijken als enige optie.
Het lawaai viel me heel erg mee (ik was op het ergste voorbereid, dan kan het alleen nog maar meevallen)
Vrijdag was het goed te doen, de zaterdag was nog veel drukker.
Op beide dagen redelijk wat kunnen zien en spelen, maar sommige spellen kon je vergeten zo druk, of ze beginnen net en we wilden niet wachten. Soms een beetje geluk hebben en meteen aanschuiven. Of anders alleen maar regels mee luisteren, regelboekje lezen en meekijken als enige optie.
Everybody has the right to play...
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Ik heb beduidend minder meters afgelegd om alles te kunnen zien.
-
Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
Idem hier... nieuwe indeling is mij zeer goed bevallen !!
Met name de grotere gangpaden waren een verademing !
Was er ook vrijdag, en hebben met gemak 3 spellen gespeeld, en hadden met gemak nog een tomorrow en een andere kunnen spelen als we dat zouden willen.
Voor de eerste keer zelfs een lege tafel gezien bij de "engelse bus" (rond 1700 uur) waar je vele diverse spellen kon spelen.
Met name de grotere gangpaden waren een verademing !
Was er ook vrijdag, en hebben met gemak 3 spellen gespeeld, en hadden met gemak nog een tomorrow en een andere kunnen spelen als we dat zouden willen.
Voor de eerste keer zelfs een lege tafel gezien bij de "engelse bus" (rond 1700 uur) waar je vele diverse spellen kon spelen.