Bordspelforum, eenvoudig opgezet forrum zoals je via dezelfde funtionaliteit indeed makkelijk ene forum op kan zetten.
Voornaamste onderscheid met Spellenspektakel is dat je daar WEL ingelogd kan blijven wat hier maar niet werkend te krijgen is. Een wellicht een mogelijke grote dynamiek doordat het beheer makkelijker is en geen betutteling over spellen. Hier wil men perse vasthouden aan in Nederland uitgegeven spellen.
Jogoweb: Ingelogd blijven lukt ook daar gelukkig wel. Groot voordeel is de agenda functie. Verder is het gemaakt met gewoon nieuwere manieren van dat soort dingen bouwen. Of dat nog voordelen bied is maar af te wachten, sommige dingen daar doen het met mijn Browser (Opera) niet. Dat soort ommisssies ben ik op Bordspel com en Speel spellenspektakel niet tegengekomen.
Verder is Jogo in nog volop in ontwikkeling, wat ik daar nog mis is een Forum en verder blijft Jogo TE langzaam als site.
Dus er valt best nog wat te combineren uit die drie, ik vind ze geen van allen op alle punten top:
Dus heren beheerders, ga eens bij elkaar zitten en ga werken aan een site die niet betuttelend is, een goed forum heeft (a la Bordspel com), iets heeft a la spellendatabase van Speel spellenspektakel, de agenda functies van Jogo ?
Voor echte spellenrecensies hou ik me graag bij wat er al is, pcies wat Dagmar zegt, je leert je recencenten kennen
Dus DAARvoor hoeft er niet iets speciaals te komen, de manier waarop met op Speel spellenspektakel en Jogoweb zijn mening kan geven is genoeg.
Als dat opgestart is kan ik nog wel wat aanvullende wensen tav functionaliteiten vertellen