Indie Boards & Cards: pre-orders Spiel 2014

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Seabie
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Indie Boards & Cards: pre-orders Spiel 2014

Bericht door Seabie »

Zijn hier toevallig nog mensen die ook hebben ge-pre-ordered voor Essen bij Indie Boards & Cards? Kunnen jullie in je mailbox een bewijsje terug vinden van wat je precies hebt besteld?
Afbeelding
rober
Standaard moderator

Re: Indie Boards & Cards

Bericht door rober »

Ja ik, en het antwoord is nee.
Toevallig vandaag ook nog via de website geprobeerd dat formulier terug te vinden.
Helaas ook zonder resultaat.
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

Ik ook niet, maar ik heb meerdere spellen bij hen besteld en had dit voor mezelf in een excel file gezet, dus die neem ik braaf mee. Vaak hebben ze wel een voorraadje bij en is het geen probleem.
Suzan
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats

Bericht door Suzan »

Ik heb nog een mailtje gestuurd met deze vraag: "Ik heb de lijst ingevuld, mijn email bevestigd, en daana niets meer gehoord."

Het antwoord was dat als je je email bevestigd hebt, het gereserveerd is voor je. Vond het ook onlogisch.
Seabie
El Capitan

Bericht door Seabie »

Ik zit dus met een probleem. Ik zou oorspronkelijk op donderdag gaan, maar er is iets tussen gekomen waardoor ik alleen maar op zondag kan. Ik had spellen voorbesteld, maar die kan ik nu dus niet ophalen... En nu hoop ik eigenlijk dat iemand anders zo vriendelijk is om die misschien mee te nemen, maar ik kan dus ook geen reserveerbevestiging meegeven of iets dergelijks. Ik zou het fantastisch vinden als iemand die voor mij op zou kunnen pikken, maar ik heb dus geen reserveerbewijs of iets dergelijks. Gelukkig zijn het niet de meest grote en zware spellen, dus als iemand dat zou willen doen... (het gaat trouwens om 2x The Resistance: Hidden Agenda & Hostile Intent en 1x Coup & Coup:Reformation box)
Afbeelding
Suzan
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats

Bericht door Suzan »

Ik kreeg binnen uur reactie op mijn mail, misschien als je het vraagt willen ze het wel langer voor je vast houden.
syroit
Phoenix

Bericht door syroit »

Seabie schreef:Ik zit dus met een probleem. Ik zou oorspronkelijk op donderdag gaan, maar er is iets tussen gekomen waardoor ik alleen maar op zondag kan. Ik had spellen voorbesteld, maar die kan ik nu dus niet ophalen... En nu hoop ik eigenlijk dat iemand anders zo vriendelijk is om die misschien mee te nemen, maar ik kan dus ook geen reserveerbevestiging meegeven of iets dergelijks. Ik zou het fantastisch vinden als iemand die voor mij op zou kunnen pikken, maar ik heb dus geen reserveerbewijs of iets dergelijks. Gelukkig zijn het niet de meest grote en zware spellen, dus als iemand dat zou willen doen... (het gaat trouwens om 2x The Resistance: Hidden Agenda & Hostile Intent en 1x Coup & Coup:Reformation box)
Stuur even een mailtje naar Indie b&C en naar mij via info(at)rollthedice.nl met daarin welke spellen je hebt besteld en op welke naam, en dat je mij toestemming geeft deze op te pikken. (in het Engels wel te verstaan) dan print ik deze en wil ik ze wel oppikken voor je.
Dan moeten we nog even iets afspreken voor zondag, maar daar komen we ook wel uit denk ik.
Xildur
Munchkin

Bericht door Xildur »

Pieter, nu is Robèr niet meer zijn held... :mrgreen:
Afbeelding
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

Ik denk dat het zo wel geregeld is of iets dergelijks.
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

Xildur schreef:Pieter, nu is Robèr niet meer zijn held... :mrgreen:
Ach, soms moet je gewoon even een stap terug doen om anderen ook een kans te geven. That's me.
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

rober schreef:
Ach, soms moet je gewoon even een stap terug doen om anderen ook een kans te geven. That's me.
Haha Rober, humility op en top ;). En dadelijk staat ie weer te shinen op Essen met zijn fannypack ;).
Xildur
Munchkin

Bericht door Xildur »

Lol
Afbeelding
syroit
Phoenix

Bericht door syroit »

rober schreef:
Maar we houden wel in Geldrop!
:angel:
Seabie
El Capitan

Bericht door Seabie »

syroit schreef:
Seabie schreef:Ik zit dus met een probleem. Ik zou oorspronkelijk op donderdag gaan, maar er is iets tussen gekomen waardoor ik alleen maar op zondag kan. Ik had spellen voorbesteld, maar die kan ik nu dus niet ophalen... En nu hoop ik eigenlijk dat iemand anders zo vriendelijk is om die misschien mee te nemen, maar ik kan dus ook geen reserveerbevestiging meegeven of iets dergelijks. Ik zou het fantastisch vinden als iemand die voor mij op zou kunnen pikken, maar ik heb dus geen reserveerbewijs of iets dergelijks. Gelukkig zijn het niet de meest grote en zware spellen, dus als iemand dat zou willen doen... (het gaat trouwens om 2x The Resistance: Hidden Agenda & Hostile Intent en 1x Coup & Coup:Reformation box)
Stuur even een mailtje naar Indie b&C en naar mij via info(at)rollthedice.nl met daarin welke spellen je hebt besteld en op welke naam, en dat je mij toestemming geeft deze op te pikken. (in het Engels wel te verstaan) dan print ik deze en wil ik ze wel oppikken voor je.
Dan moeten we nog even iets afspreken voor zondag, maar daar komen we ook wel uit denk ik.
Fantastisch! Ik mail je direct. (Ik was het hele weekend weg, vandaar nu pas m'n reactie)

Dit is wel een heldenforum hoor!
Afbeelding
Seabie
El Capitan

Bericht door Seabie »

rober schreef:
Wees gerust rober, je zal altijd een speciaal plekje in m'n hart behouden. Helden worden niet zomaar vergeten.
Afbeelding