Indie Boards & Cards: pre-orders Spiel 2014
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Indie Boards & Cards: pre-orders Spiel 2014
Zijn hier toevallig nog mensen die ook hebben ge-pre-ordered voor Essen bij Indie Boards & Cards? Kunnen jullie in je mailbox een bewijsje terug vinden van wat je precies hebt besteld?

-
rober
- Standaard moderator
Re: Indie Boards & Cards
Ja ik, en het antwoord is nee.
Toevallig vandaag ook nog via de website geprobeerd dat formulier terug te vinden.
Helaas ook zonder resultaat.
Toevallig vandaag ook nog via de website geprobeerd dat formulier terug te vinden.
Helaas ook zonder resultaat.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Ik ook niet, maar ik heb meerdere spellen bij hen besteld en had dit voor mezelf in een excel file gezet, dus die neem ik braaf mee. Vaak hebben ze wel een voorraadje bij en is het geen probleem.
-
Suzan
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
Ik heb nog een mailtje gestuurd met deze vraag: "Ik heb de lijst ingevuld, mijn email bevestigd, en daana niets meer gehoord."
Het antwoord was dat als je je email bevestigd hebt, het gereserveerd is voor je. Vond het ook onlogisch.
Het antwoord was dat als je je email bevestigd hebt, het gereserveerd is voor je. Vond het ook onlogisch.
-
Seabie
- El Capitan
Ik zit dus met een probleem. Ik zou oorspronkelijk op donderdag gaan, maar er is iets tussen gekomen waardoor ik alleen maar op zondag kan. Ik had spellen voorbesteld, maar die kan ik nu dus niet ophalen... En nu hoop ik eigenlijk dat iemand anders zo vriendelijk is om die misschien mee te nemen, maar ik kan dus ook geen reserveerbevestiging meegeven of iets dergelijks. Ik zou het fantastisch vinden als iemand die voor mij op zou kunnen pikken, maar ik heb dus geen reserveerbewijs of iets dergelijks. Gelukkig zijn het niet de meest grote en zware spellen, dus als iemand dat zou willen doen... (het gaat trouwens om 2x The Resistance: Hidden Agenda & Hostile Intent en 1x Coup & Coup:Reformation box)

-
Suzan
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
Ik kreeg binnen uur reactie op mijn mail, misschien als je het vraagt willen ze het wel langer voor je vast houden.
-
syroit
- Phoenix
Stuur even een mailtje naar Indie b&C en naar mij via info(at)rollthedice.nl met daarin welke spellen je hebt besteld en op welke naam, en dat je mij toestemming geeft deze op te pikken. (in het Engels wel te verstaan) dan print ik deze en wil ik ze wel oppikken voor je.Seabie schreef:Ik zit dus met een probleem. Ik zou oorspronkelijk op donderdag gaan, maar er is iets tussen gekomen waardoor ik alleen maar op zondag kan. Ik had spellen voorbesteld, maar die kan ik nu dus niet ophalen... En nu hoop ik eigenlijk dat iemand anders zo vriendelijk is om die misschien mee te nemen, maar ik kan dus ook geen reserveerbevestiging meegeven of iets dergelijks. Ik zou het fantastisch vinden als iemand die voor mij op zou kunnen pikken, maar ik heb dus geen reserveerbewijs of iets dergelijks. Gelukkig zijn het niet de meest grote en zware spellen, dus als iemand dat zou willen doen... (het gaat trouwens om 2x The Resistance: Hidden Agenda & Hostile Intent en 1x Coup & Coup:Reformation box)
Dan moeten we nog even iets afspreken voor zondag, maar daar komen we ook wel uit denk ik.
-
Xildur
- Munchkin
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Ik denk dat het zo wel geregeld is of iets dergelijks.
-
rober
- Standaard moderator
Ach, soms moet je gewoon even een stap terug doen om anderen ook een kans te geven. That's me.Xildur schreef:Pieter, nu is Robèr niet meer zijn held...
All is fair in love, war and Carcassonne

-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Haha Rober, humility op en toprober schreef:Ach, soms moet je gewoon even een stap terug doen om anderen ook een kans te geven. That's me.Xildur schreef:Pieter, nu is Robèr niet meer zijn held...
-
Xildur
- Munchkin
-
syroit
- Phoenix
Maar we houden wel in Geldrop!rober schreef:Ach, soms moet je gewoon even een stap terug doen om anderen ook een kans te geven. That's me.Xildur schreef:Pieter, nu is Robèr niet meer zijn held...
-
Seabie
- El Capitan
Fantastisch! Ik mail je direct. (Ik was het hele weekend weg, vandaar nu pas m'n reactie)syroit schreef:Stuur even een mailtje naar Indie b&C en naar mij via info(at)rollthedice.nl met daarin welke spellen je hebt besteld en op welke naam, en dat je mij toestemming geeft deze op te pikken. (in het Engels wel te verstaan) dan print ik deze en wil ik ze wel oppikken voor je.Seabie schreef:Ik zit dus met een probleem. Ik zou oorspronkelijk op donderdag gaan, maar er is iets tussen gekomen waardoor ik alleen maar op zondag kan. Ik had spellen voorbesteld, maar die kan ik nu dus niet ophalen... En nu hoop ik eigenlijk dat iemand anders zo vriendelijk is om die misschien mee te nemen, maar ik kan dus ook geen reserveerbevestiging meegeven of iets dergelijks. Ik zou het fantastisch vinden als iemand die voor mij op zou kunnen pikken, maar ik heb dus geen reserveerbewijs of iets dergelijks. Gelukkig zijn het niet de meest grote en zware spellen, dus als iemand dat zou willen doen... (het gaat trouwens om 2x The Resistance: Hidden Agenda & Hostile Intent en 1x Coup & Coup:Reformation box)
Dan moeten we nog even iets afspreken voor zondag, maar daar komen we ook wel uit denk ik.
Dit is wel een heldenforum hoor!

-
Seabie
- El Capitan
Wees gerust rober, je zal altijd een speciaal plekje in m'n hart behouden. Helden worden niet zomaar vergeten.rober schreef:Ach, soms moet je gewoon even een stap terug doen om anderen ook een kans te geven. That's me.Xildur schreef:Pieter, nu is Robèr niet meer zijn held...