Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Anneke schreef:Ik zie trouwens dat alle uitverkochte spellen gewoon op de website staan tussen de nog wel beschikbare spellen. Is dit om mensen voor niks naar de winkel te sturen of zijn er plannen om die spellen weer beschikbaar te maken?
In sommige speciaalzaken zijn deze nog wel te koop en met google kom je ook vaak een heel eind.
Ik ben het wel met Anneke eens; een icoontje of iets dergelijks met de melding dat het niet meer geproduceerd zijn, zou in ieder geval wel handig en duidelijk zijn, met name voor de niet-hardcore-spelers die niet snel de drempel van een speciaalzaak over zullen stappen (en denken dat ze gewoon bij de lokale V&D of Bijenkorf terecht kunnen).
Erwin schreef:
Als je info over nieuwe 999-releases voor 2010 zoekt, kun je het blogje in de experthoek volgen. Interessant leesvoer.....
Verder heb ik dat blog compleet over het hoofd gezien. Knap dat je 't gespot hebt, Erwin. Ik kijk wel bijna dagelijks op de nieuwspagina of er nog nieuws is, maar daar kwam ik dit ook nog niet tegen. Wat blijkt nu: het nieuws staat gesorteerd op alfabet (volgens mij) en niet op datum. Daardoor heb ik verschillende nieuwsberichten volgens mij over het hoofd gezien. Ik vond het al vreemd dat ze - buiten de nieuwsbrief - nog geen melding hadden gemaakt van het feit dat Agricola de Nederlandse Spellen Prijs heeft gewonnen... Blijkt nu dat dat berichtje er dus wel tussen staat. Zo is ook de winnaar bekend van degene die zijn/haar naam in de spelregels vermeld krijgt. Maar dat staat dus ook - op alfabet - onder het berichtje met de prijsvraag.
Op hetzelfde blog las ik net ook dat niet alleen Havana en Intrige door 999games uitgegeven gaan worden, maar ook Fabriksmanager van Friese en het vervolg op De Kathedraal, Brug naar de Hemel.
Om het wat makkelijker te maken om de Blog te vinden. Niet alle links en navigatieknoppen werken even soepel omdat er nog veel onderhoud/werk is aan de site.
Cuba---Het kaartspel, dat is wat ik dacht toen ik de regels las. En dat bedoel ik in positieve zin, omdat Cuba tenminste voldoende vlees op de botten heeft om er een kaartspel uit te destilleren. Was eerst huiverig om te proberen, wil het nu graag proberen.
cymric schreef:Zojuist een nieuwsbrief gekregen waarin 999 Games aangeeft op het SpSp opnames voor spelregeluitleggen te gaan maken van (houd je vast):
30 Seconds
Boonanza
Halli Galli
Kaaskasteel en
De Kathedraal
Ik weet echt niet of ik moet huilen of lachen.
Wat is jouw punt?
Een uitgever maakt video's waarin spellen worden uitgelegd en ze geven belangstellenden de kans om mee te doen. Ik kan er niets negatiefs aan ontdekken.
cymric schreef:Zojuist een nieuwsbrief gekregen waarin 999 Games aangeeft op het SpSp opnames voor spelregeluitleggen te gaan maken van (houd je vast):
30 Seconds
Boonanza
Halli Galli
Kaaskasteel en
De Kathedraal
Ik weet echt niet of ik moet huilen of lachen.
Uiteraard klinkt dit voor ons 'veelspelers' een beetje vreemd, en hebben wij zelf daar geen behoefte aan. Maar uit ervaring weet ik dat mensen niet graag spelregels lezen (en die situeren zich niet alleen bij sporadische spelers) en dat ongekende spellen voor sporadische spelers de drempel verhogen. Daarom ook dat veel ouders bij de aankoop van een spel teruggrijpen naar dingen die ze kennen: een spel uit hun jeugdtijd, een spel gepromoot door een bekend persoon of gebaseerd op een film.
Als een uitgever als 999 Games door een video met spellenuitleg de drempel kan verlagen en meer mensen tot spelen kan brengen dan vind ik dat prima.
Ik kan me daarnaast voorstellen dat 30 Seconds en Halli Galli leuke beelden opleveren.
Ik klikte zojuist vanuit diezelfde nieuwsbrief trouwens door naar de cadeauwijzer op de nieuwe site (altijd grappig om te testen, dat soort tools), maar hij doet het helemaal niet. Ik dacht even dat het wellicht niet geoptimaliseerd zou zijn voor Firefox, maar ook in IE krijg ik 'm niet aan de praat... Oei! Dan kun je er beter maar even niet de focus op leggen in zo'n nieuwsbrief... Blijkbaar heeft men nog niet van vorige keer geleerd.
Heeft iemand hier van het forum eigenlijk nog een rol gespeeld in de instructie/spelregeluitlegvideo's die opgenomen zouden worden op het SpellenSpektakel? Ben benieuwd wie we straks aan gaan treffen op de 999 Games website!
Hoe meer ik trouwens op die site kom, hoe minder enthousiast ik word. Ik vind het nog steeds een leuke, vrolijke site en ondanks dat ik zie dat een aantal punten van kritiek die hier op het forum geroepen werden inmiddels opgepakt zijn, ga ik het steeds meer een 'onhandelbaar' ding vinden. Ik blijf maar aanmodderen met het vinden van de juiste info; op de een of andere manier kan ik blijkbaar niet helemaal wennen aan de navigatie, terwijl ik verwacht had dat ik in no time aan de nieuwe routing gewend zou zijn. Een sitemap zou sowieso wonderen doen...
Bartjes! schreef:Hoe meer ik trouwens op die site kom, hoe minder enthousiast ik word. Ik vind het nog steeds een leuke, vrolijke site en ondanks dat ik zie dat een aantal punten van kritiek die hier op het forum geroepen werden inmiddels opgepakt zijn, ga ik het steeds meer een 'onhandelbaar' ding vinden. Ik blijf maar aanmodderen met het vinden van de juiste info; op de een of andere manier kan ik blijkbaar niet helemaal wennen aan de navigatie, terwijl ik verwacht had dat ik in no time aan de nieuwe routing gewend zou zijn. Een sitemap zou sowieso wonderen doen...
Grappig, ik vind dat die site juist steeds overzichtelijker wordt.
Bartjes! schreef:Heeft iemand hier van het forum eigenlijk nog een rol gespeeld in de instructie/spelregeluitlegvideo's die opgenomen zouden worden op het SpellenSpektakel? Ben benieuwd wie we straks aan gaan treffen op de 999 Games website!
Hoe meer ik trouwens op die site kom, hoe minder enthousiast ik word. Ik vind het nog steeds een leuke, vrolijke site en ondanks dat ik zie dat een aantal punten van kritiek die hier op het forum geroepen werden inmiddels opgepakt zijn, ga ik het steeds meer een 'onhandelbaar' ding vinden. Ik blijf maar aanmodderen met het vinden van de juiste info; op de een of andere manier kan ik blijkbaar niet helemaal wennen aan de navigatie, terwijl ik verwacht had dat ik in no time aan de nieuwe routing gewend zou zijn. Een sitemap zou sowieso wonderen doen...
Op of aanmerking zijn bij 999 altijd welkom, stuur een mailtje naar webmaster Add 999games.nl
Sinds het nieuwe design heb ik de website eigenlijk nauwelijks bezocht. Eigenlijk omdat deze gewoon nog niet af is en eigenlijk nog steeds niet af is zo te zien