DM gezocht (3.5, PathFinder, 5.0), omgeving Apeldoorn

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

TeeJee
Joker

DM gezocht (3.5, PathFinder, 5.0), omgeving Apeldoorn

Bericht door TeeJee »

Aanpassing zoektocht schreef:Beste mensen,

Bij deze een korte introductie! Ik ben TeeJee (gefingeerde naam :shh:), 33 lentes jong en van het mannelijk geslacht. Al sinds mijn studiejaren speel ik D&D, ooit begonnen met 2e editie zelfs.
Ik DM tevens al enkele jaren voor een vriendengriep, en speel bij een andere groep die ik toevalligerwijs tegen het lijf ben gelopen. Beide pogen 1x per maand bij elkaar te komen voor een dagje spelen (zo 13:00 tot 18:00).
Ik ben zeer bekend met 3.5 en PathFinder, en speel deze systemen ook graag. Ik heb geen enkel probleem met Roleplay of combat georiënteerde campaigns (al wil ik dat wel graag van tevoren weten). Een beetje balans kan geen kwaad.

Derhalve zoek ik een groep, ervaren of onervaren, die nog wel een speler zoekt in de omgeving van Apeldoorn. Ik heb een auto, dus vervoer is niet zo'n issue.

Beste Lezer,

Nogmaals een update. De groep, bestaande uit 3 spelers, had een DM gevonden, maar deze had helaas geen tijd meer om de campaign voort te zetten.

Ik zoek dus wederom een DM in de omgeving Apeldoorn, voor een 3.5/Pathfinder/5.0 campaign.
Lijkt het je wat, stuur een bericht!
Laatst gewijzigd door TeeJee op do 28 apr 2016, 11:01, 2 keer totaal gewijzigd.
TeeJee
Joker

Re: D&D groep gezocht (3.5 en PF), omgeving Apeldoorn

Bericht door TeeJee »

Als mogelijk andere optie;
Ik ben in contact met twee spelers (iets minder ervaren, Pathfinder) in Apeldoorn. Dat betekent dat we dan al met 3 spelers zijn, en dan zoeken we eigenlijk nog 1 a 2 spelers en een DM voor een nieuwe groep.

Ik hoor graag of er interesse is!
gamgee
PIONier

Re: D&D groep gezocht (3.5 en PF), omgeving Apeldoorn

Bericht door gamgee »

Hallo TeeJee,

Ik woon ook in de omgeving van Apeldoorn en ben zeker geïnteresseerd! Ik ben 39 en heb vanaf mijn 15e RPG's in allerlei vormen gespeeld en ge-DMed. Op dit moment speel ik zeer af en toe D&D 5th edition (waar ik erg enthousiast over ben, de AD&D vibe van vroeger met modernere regels :D ) met een vriend van mij en onze dames, maar ik zou best weer wat meer willen doen. Neem rustig even contact op!

groeten,

Martin
TeeJee
Joker

Re: DM gezocht (PathFinder), omgeving Apeldoorn

Bericht door TeeJee »

De situatie is aangepast!

We hebben nu vier spelers, maar we zoeken nog een (creatieve) DM.
Ik ontvang graag bericht!
Roghain
Veenboer

Bericht door Roghain »

Zit in de trein dus onhandig tikken, maar ik zou in principe DM kunnen zijn. Straks meer.
Roghain
Veenboer

Bericht door Roghain »

Okay, nu gewoon echt toetsenbord.

Even voorstellen:

Rob, DM sinds 1982. Ik ben begonnen met de Basic Boxed set, gepromoveerd naar 1E, 2E, uiteindelijk 3E en 3.5 - daarnaast nog een handvol andere klassiekers, als Top Secret, Queeste, OdM, RoleMaster, MERP, P&P, MSH. Pathfinder is 3.5 on steroids, dus daar kom ik wel uit. Apeldoorn is geen punt.

Wel punt is natuurlijk dat de stijl van een spelleider aan moet sluiten bij de verwachtingen en de stijl van de spelers - anders gaat het nooit iets worden. Mijn voorkeuren zijn niet per sé die van andere mensen, dus dat lijkt me een belangrijk stop/go punt.

Op voorhand kan ik aangeven dat ik de regels veruit ondergeschikt vind aan het verhaal, dat ik een dinosaurus ben, dat ik Episch daadwerkelijk met een hoofdletter wil schrijven, dat ik Prestige Klassen gebruik zoals ooit bedoeld was - en zo heb ik nog wel een aantal eigenaardige hebbelijkheden die wel aan moeten gaan sluiten bij de groep.

Misschien is het een idee als er nu nog niemand in volledige paniek het scherm heeft dichtgeklapt, eens met een kop koffie nader kennis te maken om te zien in hoeverre er een 'klik' is.

Ik hoor wel of dat inderdaad een goed plan is, of niet.
gamgee
PIONier

Bericht door gamgee »

Lijkt me een prima plan :D Neem aan dat de mailadressen snel aan elkaar geknoopt gaan worden, tot snel!

Martin
PoisonVenom
Uno

Bericht door PoisonVenom »

Hallo,

Bijna een jaar na de eerste post reageer ik nog maar even :P
Ik ben onlangs verhuist naar Apeldoorn en heb belang om een groep te vinden om regelmatig een avond mee te RP'en.

Ik ben 24 jaar jong en ik ben een nieuwe speler (onervaren).

Is er in deze groep nog belang bij een speler?

Mvg,
Patrick
TeeJee
Joker

Re: DM gezocht (3.5, PathFinder, 5.0), omgeving Apeldoorn

Bericht door TeeJee »

Beste mensen,

Helaas heeft onze DM geen tijd meer om voor ons de campaign draaiende te houden.
Dus, wederom zoeken 3 spelers (hopelijk 4 met PoisonVenom er bij) een DM in de omgeving Apeldoorn, die graag een 3.5/Pathfinder/5.0 campaign zou willen leiden.

Laat het me weten!

@PoisonVenom
Zeker, ik heb je al gemaild!
TeeJee
Joker

Bericht door TeeJee »

*bump*
Concrete
Uno

Bericht door Concrete »

Ik ben een DM uit Apeldoorn die wel bereid is om een nieuwe groep te leiden.

Ik speel al zo'n 16 jaar RPG's, waarvan toch ook al een stuk of 8 als DM. Mijn sterke voorkeur gaat uit naar Pathfinder, omdat het bronmateriaal heel prettig en uitgebreid is. D&D5e heb ik nog niet gespeeld en waarom zou je 3.5 willen spelen als je ook Pathfinder hebt? ;)

Ik speel geen homebrew campaigns. Daar heb ik geen tijd voor wat betreft voorbereiding en in mijn ervaring worden die in de praktijk heel gimmicky. Ik speel liever kant-en-klare adventure paths en modules. Verder zoek ik een goede balans tussen roleplay en combat, maar dat ligt vooral aan de groep. Als het een heel hoog roleplaygehalte moet hebben haak ik meestal af, maar ik vind het ook niet leuk spelen als het alleen maar combat is en een beetje dobbelstenen smijten.

Als jullie nog iemand zoeken is het wellicht leuk om eens kennis te maken.
TeeJee
Joker

Bericht door TeeJee »

Beste Concrete,

Dat klinkt helemaal fantastisch. We zijn inderdaad nog op zoek!
Ik zal je even een privé bericht sturen voor de details.

Mvgr,
Teejee