Aanpassing zoektocht schreef:Beste mensen,
Bij deze een korte introductie! Ik ben TeeJee (gefingeerde naam), 33 lentes jong en van het mannelijk geslacht. Al sinds mijn studiejaren speel ik D&D, ooit begonnen met 2e editie zelfs.
Ik DM tevens al enkele jaren voor een vriendengriep, en speel bij een andere groep die ik toevalligerwijs tegen het lijf ben gelopen. Beide pogen 1x per maand bij elkaar te komen voor een dagje spelen (zo 13:00 tot 18:00).
Ik ben zeer bekend met 3.5 en PathFinder, en speel deze systemen ook graag. Ik heb geen enkel probleem met Roleplay of combat georiënteerde campaigns (al wil ik dat wel graag van tevoren weten). Een beetje balans kan geen kwaad.
Derhalve zoek ik een groep, ervaren of onervaren, die nog wel een speler zoekt in de omgeving van Apeldoorn. Ik heb een auto, dus vervoer is niet zo'n issue.
Beste Lezer,
Nogmaals een update. De groep, bestaande uit 3 spelers, had een DM gevonden, maar deze had helaas geen tijd meer om de campaign voort te zetten.
Ik zoek dus wederom een DM in de omgeving Apeldoorn, voor een 3.5/Pathfinder/5.0 campaign.
Lijkt het je wat, stuur een bericht!