SpSp 2015 - Math Trade (eindstand 26/10: 390 spellen)

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Joel22
Stamhoofd

Re: Spellenspektakel Math Trade

Bericht door Joel22 »

Mac-S schreef:Als het goed is, heb je bij "Step 4" een matrix van allemaal aanvink-vakjes.
Op elke regel staat een spel uit je wishlist die je in Stap 3 hebt aangemaakt. In elke kolom staat een spel wat je zelf hebt aangeboden.
Met de vinkjes kun je dus matches maken, wat je tegen wat zou willen ruilen.

Als je jouw aangeboden spellen niet ziet, is er misschien iets mis met de gebruikte accounts? Is je BGG-account nog wel goed gekoppeld aan je OLWLG-account?
Nouja ik kan wel gewoon inloggen in OLWLG dus dat zal dan toch wel? Ik ga het nog is checken.

Update:
Ik heb het bekeken, maar bij stap 4 zie ik alleen de spellen die ik in mijn wantlist heb staan.

De volgende stappen heb ik doorlopen:
1. item toegevoegd aan de mathtrade lijst op BBG.
2. Op de link geklikt voor wantlist.
3. Een mail gekregen in mijn BBG account om in te loggen in de wantlist.
4. spellen in de wantlist toegevoegd.
5. Op stap 4 gedrukt(links bovenin) nu zie ik alleen de spellen die ik wil en niet de spellen die ik zelf aanbied.

Labels:
Joel22
Stamhoofd

Bericht door Joel22 »

Zou het kunnen komen omdat de lijst nog niet bijgewerkt is? Ik kan slechts items selecteren tot en met 132. Gister heb ik risk geupload (135 volgens mij) en vandaag nog een paar.
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

Ik wacht altijd tot dat het gesloten is. Dus dinsdag 27 oktober ga ik eens naar het ruilen kijken :) Want er kunnen nog dingen bij komen.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
Joel22
Stamhoofd

Bericht door Joel22 »

aicirtap schreef:Ik wacht altijd tot dat het gesloten is. Dus dinsdag 27 oktober ga ik eens naar het ruilen kijken :) Want er kunnen nog dingen bij komen.
Msschien moet ik dat ook maar doen. :D
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Bericht door humske »

aicirtap schreef:Ik wacht altijd tot dat het gesloten is. Dus dinsdag 27 oktober ga ik eens naar het ruilen kijken :) Want er kunnen nog dingen bij komen.
ik ga inderdaad nooit van tevoren al kijken. Er kunnen zowel nog dingen toegevoegd als weggehaald worden.
Gewoon even geduld en dan komt het straks allemaal goed :)
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
Joel22
Stamhoofd

Bericht door Joel22 »

Ik vind het een erg leuk concept.
Toch nog een vraagje bij veel spellen heb ik meerdere van mijn eigen spellen aangevinkt die ik daarvoor wil ruilen. Als meerdere combinaties mogelijk zijn kan je dan nog kiezen of zegt de computer dan gewoon wat voor wat geruild wordt?

Ojah en ik neem aan dat als ik al mijn spellen aanvink die ik wel wil ruilen voor een ander spel, Dat ik hiermee niet al mijn spellen ruil voordat ene spel? maar dat ik elk mogelijke ruil voor het spel dat ik wil oke vind, toch?
Mac-S
Genius
Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Mac-S »

Joel22 schreef:Ik vind het een erg leuk concept.
Toch nog een vraagje bij veel spellen heb ik meerdere van mijn eigen spellen aangevinkt die ik daarvoor wil ruilen. Als meerdere combinaties mogelijk zijn kan je dan nog kiezen of zegt de computer dan gewoon wat voor wat geruild wordt?
Nee, het programma geeft aan wat je wegruilt. Want dat spel gaat naar iemand die juist dat spel heeft gekozen.
Ojah en ik neem aan dat als ik al mijn spellen aanvink die ik wel wil ruilen voor een ander spel, Dat ik hiermee niet al mijn spellen ruil voordat ene spel? maar dat ik elk mogelijke ruil voor het spel dat ik wil oke vind, toch?
Inderdaad, je ruilt elk spel (of beter gezegd: elk item in de geeklist) tegen exact één ander spel/item.
Joel22
Stamhoofd

Bericht door Joel22 »

Mac-S schreef:
Joel22 schreef:Ik vind het een erg leuk concept.
Nee, het programma geeft aan wat je wegruilt. Want dat spel gaat naar iemand die juist dat spel heeft gekozen.
Inderdaad, je ruilt elk spel (of beter gezegd: elk item in de geeklist) tegen exact één ander spel/item.
Super thx. Ik heb al mijn spellen geupload nu afwachten wat er nog bijkomt :)
mafela
Grote Dienaar

Bericht door mafela »

Probleem met het aanvinken van spellen.
Ik heb mij kunnen inloggen op de site waar je kan aangeven welke spellen je evt. Terug wenst te ruilen.
Als ik inlog en naar deze math trade ga zie ik alleen een lijst met de nieuwste spellen die zijn toegevoegd. De oudere niet. Bovenin, regel 2 meen ik, staat een groene regel en op het einde staat: THE entire list click here. Wat ik ook die dat lukt dus niet. Is dat omdat ik vanaf een iPad werk of doe ik iets niet goed?

Mariska
Oxyligen
Regenmaker

Re: Spellenspektakel Math Trade (tussenstand 22/10: 188 spel

Bericht door Oxyligen »

Klinkt idd als tablet probleempje.
Een leven zonder passie is zo leeg - Eddy Merckx
Moenja
Veenboer

Re: Spellenspektakel Math Trade (tussenstand 22/10: 188 spel

Bericht door Moenja »

Vergeet niet om af en toe ook een keer je eigen spellen te controleren (als je geen subscriptions gebruikt).

Het kan zijn dat mensen vragen of opmerkingen bij je items plaatsen en dan is het wel zo netjes om daar nog even op te reageren.
Dierik
Erelid

Re: Spellenspektakel Math Trade (tussenstand 25/10: 240 spel

Bericht door Dierik »

Nog 2 dagen te gaan dus zorg ervoor dat je de spellen op tijd invoert, de lijst is ondertussen gegroeid naar 240 spellen maar er kan nog meer bij. :wink:
Piet
Beheerder

Re: Spellenspektakel Math Trade (tussenstand 25/10: 254 spel

Bericht door Piet »

Ik heb ook nog wat kleine dingen toegevoegd. De teller staat op 277.
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

En ik heb net wat losse spellen samengevoegd gezien waarvoor ik het wil ruilen vond ik dat beter in verhouding :)
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
RebelMage
Regenmaker

Bericht door RebelMage »

Ook maar even wat toegevoegd. :)
How much experience do i get for the bard?