Niet. Dat is aan de deelnemers.cab schreef:Hoe weet het systeem welke dagen je aanwezig bent?
SpSp 2015 - Math Trade (eindstand 26/10: 390 spellen)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Re: Spellenspektakel Math Trade (tussenstand 26/10: 384 spel

Labels:
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Als je op "Add" klikt, krijg je jouw spellen te zien en kun je aanvinken welke je wilt ruilen voor het gekozen spel.Seabie schreef:Begrijp ik het goed dat ik eerst bij 'Step 3' aan moet geven wat mijn 'wants' zijn door op de 'add' knop te drukken alvorens ze bij 'Step 4' te kunnen linken aan de door mij aangeboden spellen?

-
cab
- Burgemeester
Ook onhandig als degene waar je een spel van moet krijgen of aan moet geven op een andere dag aanwezig is. Gelukkig ben ik er beide dagen.BaSL schreef:Niet. Dat is aan de deelnemers.cab schreef:Hoe weet het systeem welke dagen je aanwezig bent?
-
Morri
- Jakkiebak!
Ik zit hier ook al vreselijk te puzzelen. Chaotisch, rommelig, en slecht uitgelegd.Seabie schreef:Ik moet me nog wel even verdiepen in hoe ik nu m'n wensen doorgeef...
Ok, stel ik heb 10 items toegevoegd die ik kwijt wil. De namen staan nu bovenaan in de tabel, en vormen de rijen. Stel ik wil spel A. In principe ben ik bereid om er 5 spellen mee te ruilen. Nu heb ik dus 5 vinkjes in de kolom bij spel A staan. Kost spel A me dan 5 spellen, of één van die 5 spellen (mocht er een match komen)?
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spellenspektakel Math Trade (eindstand 26/10: 390 spelle
Eén van de spellen. Wil je dat ene spel niet voor diegene ruilen zet je daar het vinkje uit.
Het is wel de bedoeling dat iedereen oplet met ruilen. Ga jij alleen zaterdag kan je alleen spellen wensen van of geven aan mensen die er ook die zaterdag zijn. Anders gaat het fout lopen inderdaad.
Zullen we weer een tijdstip en plek afspreken allemaal tegelijk bij elkaar te komen en te ruilen?
Ik stel voor beide dagen 12.00 bij de garderobe.
Het is wel de bedoeling dat iedereen oplet met ruilen. Ga jij alleen zaterdag kan je alleen spellen wensen van of geven aan mensen die er ook die zaterdag zijn. Anders gaat het fout lopen inderdaad.
Zullen we weer een tijdstip en plek afspreken allemaal tegelijk bij elkaar te komen en te ruilen?
Ik stel voor beide dagen 12.00 bij de garderobe.
Everybody has the right to play...
-
aicirtap
- Critico
En er valt altijd wel wat via via te regelen 
Ik ben er beide dagen. Ik wil mij niet opofferen als pakezel. Maar als ik een paar spellen van zaterdag naar zondag moet nemen kan dat. En misschien zijn meer mensen dat bereid te doen?!
Verder is het wel handig om rekening te houden met je ruil of dat je anders bereid bent verzendkosten te betalen.
Ik ben er beide dagen. Ik wil mij niet opofferen als pakezel. Maar als ik een paar spellen van zaterdag naar zondag moet nemen kan dat. En misschien zijn meer mensen dat bereid te doen?!
Verder is het wel handig om rekening te houden met je ruil of dat je anders bereid bent verzendkosten te betalen.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
olavf
- El Capitan
Ook ik wil gerust iets van zaterdag naar zondag meenemen. Probleem is het natuurlijk pas als iemand op zondag een spel komt brengen dat iemand op zaterdag komt ophalen (tenzij het Khronos is, die zag ik ook op de lijst staan
).
-
Piet
- Beheerder
Lossen we de problemen van za en zo niet best op door samen te komen bij de stand van BSM? Ben je er alleen op za, dan kan je er gerust spellen achter laten. Bas, Bart en ik zijn er de hele tijd.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Je vinkt alle spellen aan die je er wel voor zou willen ruilen. Hoe meer, hoe meer kans. Uiteindelijk wordt er één of geen spel voor jouw gekozen spel A geruild.Morri schreef:Ik zit hier ook al vreselijk te puzzelen. Chaotisch, rommelig, en slecht uitgelegd.Seabie schreef:Ik moet me nog wel even verdiepen in hoe ik nu m'n wensen doorgeef...
Ok, stel ik heb 10 items toegevoegd die ik kwijt wil. De namen staan nu bovenaan in de tabel, en vormen de rijen. Stel ik wil spel A. In principe ben ik bereid om er 5 spellen mee te ruilen. Nu heb ik dus 5 vinkjes in de kolom bij spel A staan. Kost spel A me dan 5 spellen, of één van die 5 spellen (mocht er een match komen)?

-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
mijn wantlist ingevuld
Mooie lijst geworden!
~ Always look on the bright side of life ~

-
Devos
- Grote Dienaar
Even vermelden dat ik bij mijn taalonafhankelijkheid steeds het omgekeerde heb gezegd. Oeps! Als er JA staat, wil dat dus zeggen dat er tekst gebruikt wordt in het spel.
Vraagje: Als ik meerdere malen aangeef dat ik een spel wil ruilen voor mijn 15 euro, dan kan ik het toch maar één keer effectief ruilen hé? Ik heb niet zoveel zin om straks 150 euro neer te moeten tellen.
Vraagje: Als ik meerdere malen aangeef dat ik een spel wil ruilen voor mijn 15 euro, dan kan ik het toch maar één keer effectief ruilen hé? Ik heb niet zoveel zin om straks 150 euro neer te moeten tellen.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Ieder Geeklist item kan maar eenmaal geruild worden. Dus ook de € 15.

-
mafela
- Grote Dienaar
Mij is het wel duidelijk en ben flink aan het vinken geweest.
Ik kom op zondag en de spellen van zaterdag heb ik dus niet aangevinkt.
Wat mij niet duidelijk is of er een vast moment op de dag komt om te ruilen of dat er individueel afgesproken moet worden.
Mvg Mariska
Ik kom op zondag en de spellen van zaterdag heb ik dus niet aangevinkt.
Wat mij niet duidelijk is of er een vast moment op de dag komt om te ruilen of dat er individueel afgesproken moet worden.
Mvg Mariska
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Sowieso moet je een afspraak maken met de mensen met wie je ruilt. Bij veel resultaten wordt er vaak een gezamenlijke plek en tijd afgesproken (op Spel Antwerpen werd vorig jaar zelfs door de organisatie een plek op de plattegrond gereserveerd!), maar dat wil niet zeggen dat je ruilpartner dan ook kan. Dus maak altijd een afspraak.mafela schreef:Wat mij niet duidelijk is of er een vast moment op de dag komt om te ruilen of dat er individueel afgesproken moet worden.

-
Morri
- Jakkiebak!
Erg gebruiksvriendelijk vind ik die tool niet. Maar intussen is het allemaal gelukt.
Ik heb ontdekt dat je je wishlist van BGG ook kunt gebruiken (en niet vergeten te (re)sinken met het tooltje). Geen idee of het selecteren van 'Must have', 'Love to have' etc. nog invloed heeft en je daarmee eventueel prioriteiten kunt aangeven.
Na de resync ook het statistiekenknopje ontdekt. Leuk om de zien dat er al een paar spellen van mij op een 'want'-lijst staan. Maakt de kans op een ruil groter
Wel een beetje jammer dat ik die statistieken nu pas zie. Een spel waarover ik twijfelde of ik die weg wilde traden blijkt bij een hoop mensen op de wishlist van BGG te staan. Gemiste kans, want als ik het geweten had, had ik hem toch nog toegevoegd. Ach ja, leermomentje voor de volgende keer.
Ik heb ontdekt dat je je wishlist van BGG ook kunt gebruiken (en niet vergeten te (re)sinken met het tooltje). Geen idee of het selecteren van 'Must have', 'Love to have' etc. nog invloed heeft en je daarmee eventueel prioriteiten kunt aangeven.
Na de resync ook het statistiekenknopje ontdekt. Leuk om de zien dat er al een paar spellen van mij op een 'want'-lijst staan. Maakt de kans op een ruil groter